رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ مهر ۱۴۰۰

هتل بوستان سرعین

اشتراک گذاری

هتل بوستان سرعین هتلی سه ستاره در شهر زیبای سرعین است .این هتل دارای گواهی استاندارد سازی از عامل چهارم تطبیق و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اردبیل است. هتل بوستان سرعین دارای موقعیت مکانی خوبی است به گونه‌ای که در نزدیکی آبگرم‌های معدنی شهر قرار گرفته است. از لابی تمیز و زیبای هتل که پا بیرون می‌گذارید یک طرفتان مجتمع آب‌درمانی سبلان و در سمت دیگر خود فضای سبز لونا پارک را می‌بینید. شما به راحتی می‌توانید به آسانی به آبگرم‌های معدنی برسید و در زمان کوتاهی به محل اقامت خود برای استراحت برگردید.

هتل بوستان تنها هتل ۳ ستاره سرعین است که گشت نیم روزی پیست اسکی آوارس گشت اردبیل(دریاچه شورابیل بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی) و دارای صندوق امانات میباشد .

هتل بوستان سرعین

اتاق و سوئیت

هتل بوستان سرعین در هفت طبقه و با ۵۶ واحد اقامتی در سال ۸۸ افتتاح شده است. هتل بوستان سرعین با دارا بودن انواع اتاق ها نیاز تمامی مسافران در نظر گرفته است.شما در هتل بوستان در اتاق‌های دو تا ۴ تخته و سوئیت‌های یک خوابه اقامت می‌کنید که کلیه امکانات رفاهی را دارند و اقامت خوبی را برایتان رقم می زند.

هتل بوستان سرعین

رستوران و کافی شاپ

هتل بوستان علاوه بر موقعیت خوب امکانات مناسبی نیز دارد. مثل امکانات پذیرایی که شامل رستورانی با غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی و کافی شاپی با انواع نوشیدنی‌ها می‌شود. علاوه بر این هتل بوستان یک کافی شاپ سنتی نیز دارد که در آنجا در فضای سبزی زیبا در زیر آلاچیق‌های سنتی لحظات خوبی را سپری می‌کنید و با انواع چایی و قهوه پذیرایی می‌شوید.

هتل بوستان سرعین

مرکز خرید

اگر قصد خرید داشته باشید می‌توانید به فروشگاه هتل بوستان بروید و از عسل‌های ناب سرعین بخرید و اگر اهل ورزش باشید می‌توانید در اتاق ورزش هتل بوستان برنامه ورزشی روزانه تان را دنبال کنید.

نحوه دسترسی

آدرس : سرعین. خیابان معلم شرقی. پلاک ۱ ، هتل بوستان

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

بوستان2 هتل بوستان سرعین

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    به نسبت هتلهای سرعین بد نیست. غذا متوسط. سرمایش پنکه

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *