رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ فروردین ۱۳۹۴

توسعه و درآمدزایی صنعت گردشگری نیازمند تحرک جدی تری است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۲۶-به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر عصر چهارشنبه درنشست شورای اداری شهرستان رودسر با بیان اینکه دردنیا درآمد سالانه کشورها در حوزه گردشگری یک هزار و۲۵۰میلیارد دلار است، افزود: باید برای جذب بیشتر گردشگران از خود تحرک نشان دهیم چرا که کشور ما از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است.

وی یادآور شد: به هر سرمایه گذار بخش خصوصی که بخواهد تاسیسات گردشگری وهتل احداث کند، وام توسعه ملی ۱۶درصد اعطا خواهیم کرد.

وی دربخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امروز مردم استان گیلان استقبال پرشوری ازهیات دولت به عمل آوردند، گفت:مردم ایثارگرانه ازرییس جمهوری وهیات دولت استقبال کردند وبا این کار، بار سنگینی بر دوش ما نهادند وما هم از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به مردم دریغ نخواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با مصوبات این سفر و تصمیماتی که به دنبال آن اتخاذ خواهد شد، دولت در آینده گام های موثری برای حل مشکلات مردم خواهد برداشت.

وی با بیان اینکه تیم هسته ای حقانیت ملت ونظام را برای دنیا به خوبی ترسیم کرد وکل فعالیت های هسته ای ما صلح آمیز است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دراین مذاکرات ، به طرف های غربی ثابت کرد ما در جهت ایجاد امنیت در منطقه تلاش می کنیم تا منطقه با ثبات و پایدار داشته باشیم و هیچ تهدیدی برای هیچ کشوری نیستیم.

سلطانی فر درادامه سخنان خود با بیان اینکه دراین مذاکرات هریک ازشش کشور قدرتمند به دنبال تامین منافع خود هستند ازتیم هسته ای ایران که دراین مذاکرات به خوبی ازحقوق هسته ای ملت ایران دفاع کرد، قدردانی وتصریح کرد: توافق برد برد آن چیزی بود که تیم هسته ای ایران دنبال کرد و به آن دست یافته است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود افزود : نظام جمهوری اسلامی به برکت برخورداری از حکومت مذهبی، زمینه های فراوانی را برای فعالیت احزاب ، رسانه ها و مشارکت، حضور و نظارت مردم ایجاد کرده و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

معاون رییس جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان رودسر تصریح کرد: با جدیت خواسته های مردم را دنبال و تمام اهتمام خود را برای تکمیل پروژه سد پلرود ونیز راه سراوان – سیاهکل – رحیم آباد – چابکسر بکار خواهیم بست تا این پروژه ها سریعتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان املش با اشاره به شعار سال ۱۳۹۴ گفت : انشاالله همدلی و همزبانی بین دولت و مردم، منشا خیر و تحرکات ویژه و توسعه بیشتر برای این شهرستان باشد.

وی گفت: مردم در۲۰ماه گذشته با رای قاطع به یک مدل مدیریتی، آری گفتند و حضور پر شور امروز مردم گیلان نشان دهنده استمرار این حمایت ها برای حل مشکلات کشور است.

سلطانی فر در ادامه یادآور شد: دولت تدبیر و امید در چند محور تمرکز کرده که مهمترین آنها، ثبات اقتصادی، کاهش تورم، خارج شدن کامل از رکود اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم توانسته تورم ۴۴درصدی را با عنایت خداوندی به حدود ۱۵درصد برساند و فرصت های اشتغال را در کشور بوجود آورد.

سلطانی فر با اشاره به سخنان امروز رییس جمهوری در رشت افزود: ما وعده ای که بتوانیم ظرف دوسال باقیمانده این دولت عملی کنیم، به مردم می دهیم و دو درخواستی که نماینده شهرستان های املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد؛ از جمله تسریع در پرداخت تسهیلات بهزراعی باغ های چای و بزرگراه سراوان، سیاهکل، املش و چابکسر را عملی خواهیم کرد.

وی املش را یکی از شهرستان های دارای ظرفیت گردشگری بالا بیان کرد و افزود: هر بنگاهی بخواهد در زمینه گردشگری در شهرستان املش سرمایه گذاری کند، ما بدون فوت وقت تسهیلات لازم را در اختیارش قرار خواهیم داد.

شهرستان های رودسر و املش در شرق استان گیلان واقع شده اند.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، امروز (چهارشنبه) در پانزدهمین سفر استانی، به گیلان آمده اند و دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر بوده است.

994 توسعه و درآمدزایی صنعت گردشگری نیازمند تحرک جدی تری است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *