جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اولین شهر رایگان سلامت کودکان در قم به بهره برداری می رسد

تاریخ بروزرسانی :
۳ خرداد ۱۳۹۶

مدیر شرکت های پژوهش و دانش بنیان در اجرای پروژه های مسکونی در قم گفت: با توجه به اهمیت حوزه درمان و تجمیع تخصص ویژه کودکان برای اولین بار در سطح کشور، شهر سلامت کودکان در قم به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی اولیایی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: کمبود ظرفیت های درمانی و سلامت در نوزادان و کودکان در قم یکی از دغدغه های جدی است که در این زمینه اولین شهر رایگان سلامت کودکان در قم به عنوان مدرنترین مجتمع درمانی در قم احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه که گردشگری و رفاهی نیز می باشد به صورت رایگان جراحی و آزمایشگاه و درمان و دندانپزشکی و چشم پزشکی و تخصص های کودکان را دنبال می کند پروژه شهر سلامت در بلوار جمهوری اسلامی با کاربری های هایپرمارکت مدرن و شهربازی بسیار پیشرفته به طور سرپوشیده ساخته می شود.

اولیایی اظهارکرد: مشکلاتی در مدیریت درمانی کودکان و کمبودهایی وجود دارد که کودکان تا رده سنی ۱۲ سالگی به همراه چکاب کامل در این شهر سلامت می توانند از خدمات گسترده بهره مند شود این طرح با توجه به قابلیتی که در جذب سرمایه گذار و گردشگر خواهد داشت توجیه اقتصادی لازم را دارد.

وی بیان کرد: این پروژه در سال ۸۸ کلید خورد اما به دلیل اینکه بخشی از این اراضی خارج از محدوده اعلام شد و زمین پروژه در این طرح قرار گرفت نتوانستیم آن را عملیاتی کنیم که در چند ماه گذشته این معضل رفع گردیده و مجوزهای لازم صادر شده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان عمران و ابنیه سازی ستاره نفیس ایرانیان یادآور شد: این شرکت با رویکرد دانش بنیان و نگاه پژوهشی و حمایت از نخبگان در ایده پردازی های مدرن ساختمانی و در جهت اشتغال زایی و عمران و آبادانی طرح های بیشماری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: ما بر آنیم که معماری اسلامی ایرانی برازنده کلان شهر قم است و باید با استفاده از پیشرفته ترین طرح ها و تجهیزات نوین و سازه های پیشرفته این هدف را در قم اجرایی کرد و یک معماری اصیل و مدرن را به منصه ظهور رساند.

اولیایی اظهار داشت: استان قم دارای شرایط آب و هوایی و اقلیم ویژه ای است که در این راستا توجه به فضای سبز خانگی و طراحی های متناسب با معماری اسلامی و ایرانی امری ضروری است.

68 3 اولین شهر رایگان سلامت کودکان در قم به بهره برداری می رسد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد