رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ بهمن ۱۳۹۳

امکان تبدیل سریع و همزمان ۱۱ ارزخارجی با یک کارت اعتباری

اشتراک گذاری

تاریخ خبر:۱۳۹۳/۱۱/۲۸-خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین‌الملل ـ “مهمان کارت”وابسته به شرکت هوایی اتحاد در کشور امارات، با همکاری موسسه “ویزا کارت” باطرح ابتکاری تازه‌ای، امکان تبدیل ۱۱ پول رایج یا ارزخارجی را به گردشگران خارجی ودارندگان این کارت‌ها می‌دهد.

این کارت که با عنوان “مهمان کارت” یا” تی ام +کیف پول” به همه دارندگان اتحاد عرضه می‌شود، ابتدا برای بالای ۲۱ سال عرضه شد تا تجربه‌ای جالب و سفری راحت‌تر برای دارندگان آن فراهم آورد . اکنون دارندگان جدید مهمان کارت شرکت هوایی اتحاد درامارات می‌توانند از این کارت‌ها به عنوان ” تی ام +کیف پول نیز استفاده کنند که می‌توان گفت نوعی کیف پول دارای چندین پول رایج جهان است.

با استفاده از این کارت‌ها افراد می‌تواننند به ۱۱ پول رایج درمبادلات جهانی مبادله کنند و امکان تبدیل هر یک از آن‌ها به پول دیگر درهرمکان و هرزمانی که شخص نیازمند به پرداخت پول محلی در مقصدهای متفاوت است، وجود دارد.

درحال حاضر هرکارت می‌تواند امکان تبدیل پول‌هایی چون درهم امارات، دلارامریکا، پوند استرلینگ، یورو، روپیه هند، دلار استرالیا، کاندا، سنگاپور و هنگ کنگ و نیز ین ژاپن و بت تایلند را به عنوان یازده پول رایج جهانی برای دارندگان این کارت فراهم آورد.

برای سهولت بیشتر دراستفاده از این کارت‌ها دارندگان این کارت می توانند نرم افزار ویژه ای راکه در “گوگل پلی “و “ای تونز” قابل دسترسی است برروی گوشی های موبایل خود نصب کنند و با استفاده ازاین روش امکان تبدیل پول‌ها به هم و نیز مشاهده و مقایسه نرخ هر کدام از آن‌ها و نیز تاریخ نقل و انتقالات مالی فرد را فراهم می‌کند.

همچنین گزارش سرقت یا گم شدن کارت با این روش بسیار آسان است و به سرعت به فرد می‌گوید که به چه نحوی و درکجا می‌تواند دوباره کارت خود را تجدید و شارژ کند.

681 امکان تبدیل سریع و همزمان 11 ارزخارجی با یک کارت اعتباری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *