رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ اسفند ۱۴۰۲

گنبدهای شمس ، تجربه اقامتی متفاوت

اشتراک گذاری

گنبدهای شمس، واحدهای اقامتی پیش ساخته با استفاده از سازه ای نو و با تکنولوژی روز ارائه داده شده است که قابلیت تطبیق با همه شرایط آب و هوایی، طبیعت های خاص و انواع دکوراسیون و امکانات های مختلف را دارد. سهولت برپایی، انعطاف پذیری در جانمایی و از همه مهمتر ماهیت بخشی به فضاها از خصوصیات منحصر بفرد این سازه است.

گنبدهای شمس

گلمپینگ چیست؟

گلمپینگ، به معنای اردو زدن و زندگی در چادرهای مجلل می‌باشد. چادرهایی لوکس با امکانات کامل رفاهی در دل طبیعت که حس اقامت در هتل چند ستاره را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

این سازه ها کاملا سازگار و دوستدار محیط زیست بوده و درهنگام برپایی و جمع آوری هیچ گونه آسیبی به طبیعت وارد نمی کنند. شما به راحتی علاوه بر زمین های شهری و روستایی و منابع طبیعی در مناطق حفاظت شده محیط زیست، کویر و کوهستان و جنگل نیز می توانید انها را برپا کنید و فرصت های منحصر فردی را خلق کنید.

گنبدهای شمس

طراحی داخلی گنبدهای شمس

یک اقامتگاه لوکس همه کاره که بر اساس عملکرد تقسیم می شود. شامل حمام، آشپزخانه، ماژول تخت خواب و اتاق خواب. همه ماژول ها را با هم ترکیب کرده و یک فضای منحصر به فرد را ایجاد کرده است.

گنبدهای شمس

ماژول کامل پیش ساخته

این ماژول پیش ساخته کلی که آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام،جایگاه تختخواب و همچنین تخت لافت را در بر می گیرد که کاملا ضد آب می باشد و شما می توانید به صلیقه ی خود این ماژول را طراحی و با متریال دلخواه دکورسازی کنید.

گنبدهای شمس

ماژول آشپزخانه

یونیت بالایی آشپزخانه از دو ردیف کابینت به عمق‌های ۳۶ و ۶۵ سانتی‌متر تشکیل شده است و ۴ کمد دارد. یونیت پایینی شامل ۴ کشو و یک کمد است و در خود یک یخچال هتلی، سینک، و اجاق ۲ شعله گازی یا برقی جا می‌دهد. در عین حال روی آن فضای کافی برای قرارگیری چای‌ساز/قهوه‌ساز را دارد. جنس این کابینت‌ها از MDF است و در آن از یراق آلات درجه ۱ خارجی استفاده شده است.

گنبدهای شمس

ماژول دستشویی و حمام

کیت سرویس بهداشتی مستقیم در محل نصب می‌شود و بلافاصله پس از اتصال آب شرب، فاضلاب و برق نیاز آماده کار می‌شود. درون این کیت یک توالت فرنگی، دوش، آب گرم کن برقی، آینه و سینک روشویی و کابیت قرار گرفته‌اند. پوشش روی دیوارها پنل پی وی سی ضد آب است و برای تولید آب گرم از آب گرم کن دیواری برقی بدون مخزن استفاده می‌شود.

گنبدهای شمس

کیت تختخواب

اتاق خواب دارای کمدهای اضافه در دو طرف تخت خواب است که فضای بیشتری را برای جای دهی وسایل اضافی ارائه می دهد. این کمدها در هر طرف دو کشو، و فضای آویزان کردن لباس دارند و در بالا و به صورت سرتاسری دارای ۵ کمد با عمق ۴۵ سانتی‌متر هستند. یک تخت کویین سایز ۱۶۰*۲۰۰ سانتی متری دنج و دلپذیر رو به پنجره پانوراما با، اتاق خواب را مانند یک هتل ۵ ستاره جلوه می‌دهد.

گنبدهای شمس

تخت لافت

یک نردبان ملوانی کوچک به فضای کاربردی اضافه شده بر سقف سرویس بهداشتی منتهی می‌شود. این فضا می‌تواند به عنوان اتاق خواب دوم یا یک اتاق تفریحی استفاده شود. در صورت اضافه کردن یک پنجره نورگیر سقفی می‌توانید در طول روز فضا را با نور طبیعی پر کنید و در شب از یک افلاک نما خصوصی لذت ببرید.

گنبدهای شمس

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ، بلوار آفریقا ، پلاک ۵۸

گنبدهای شمس

گنبدهای شمس

           
نویسنده :
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *