رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ خرداد ۱۳۹۵

گردشگری اولویت طرح‌های اقتصاد مقاومتی

اشتراک گذاری

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ۵ پروژه محوری اقتصاد مقاومتی در گنبدکاووس معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه گلستان،، محمد حمیدی صبح امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نخستین شورای راهبردی اقتصاد مقاومتی براساس شعار سال توسط مقام معظم رهبری تشکیل شده و اقتصاد مقاومتی در دستور کار جدی دولت از مسئولان بالادست تا پایین‌دست قرار گرفته است.

وی افزود: براساس تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مراکز استان‌ها و برش استانی آن، در شهرستان‌ها نیز تشکیل شود تا براساس افق ۱۴۰۴ میزان پیشرفت مشخص شود. شورای راهبردی باید در منظرهای پیگیری طرح‌ها و برنامه‌ها وزارتخانه و اقتصاد مردم‌محور فعالیت کند.

حمیدی هدف از این جلسه را جلوگیری از اشتباهات راهبردی دانست و اظهار کرد: در این ترکیب شورا، از افرادی که تجربیات موفق در واحدهای صنعتی دارند استفاده خواهد شد و معتقدیم این افراد مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته تا به موفقیت رسیدند.

وی تصریح کرد: قرار است در افق ۱۴۰۴ تولید گندم به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن در سطح ۸۰ هزار هکتار برای استان گلستان باشد و ما باید بتوانیم سطح زیرکشت را کاهش و این اراضی را برای افزایش سطح پنبه و دانه‌های روغنی سوق دهیم تا از این اوضاع برای توسعه پایدار بهره ببریم.

فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهار کرد: ۵ پروژه محوری را در سطح شهرستان مشخص کنیم که مسیر برای سرمایه‌گذاران مشخص شود و گردشگری می‌تواند به‌عنوان یک محور تعیین شود و چند سرمایه‌گذار در این محور سرمایه‌گذاری کنند.

وی یادآور شد: تخصیص منابع، توسعه اقتصاد مردمی، دانش‌بنیان، درون‌زایی و برون‌گرایی ۵ کمیته‌ای است که در مرکز استان مشخص شده که به صورت تخصصی در دستور کار قرار گیرد.
19754t.jpg گردشگری اولویت طرح‌های اقتصاد مقاومتی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *