رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ دی ۱۳۹۴

کنفرانس بین المللی برند گردشگری ایران در اصفهان گشایش یافت

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۱۰/۱۳-به گزارش ایرنا، در این کنفرانس که به مدت دو روز و با حضور کارشناسان گردشگری کشورهای مختلف جهان برپاشده ، شاخصه های برند گردشگری جمهوری اسلامی بررسی و تدوین می شود.
بررسی ظرفیت های گردشگری ایران در حوزه های میراث فرهنگی و تاریخی، هنری، اجتماعی و خرده فرهنگ ها از دیگر برنامه های این همایش فرهنگی عنوان شده است .
در حاشیه این کنفرانس با حضور کارشناسان گردشگری کشور و ۱۲ نفر از کارشناسان حوزه گردشگری کشورهای مختلف جهان، پنج کارگاه تخصصی مشترک برگزار و پنج مقاله علمی درباره گردشگری ایران ارائه می شود.
صنعت گردشگری ایران در سالهای اخیر روندی روبه رشد را آغاز کرده بگونه ای که طی دو سال گذشته میزان جذب گردشگر بطورمیانگین سه برابر افزایش یافته است .
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی پنجشنبه هفته گذشته در نشست شورای اداری استان یزد گفت: میانگین رشد گردشگر در جهان ۴.۶ درصد است اما در دو سال گذشته شاهد رشد ۱۲ درصدی جذب گردشگر در ایران بوده ایم.
وی از تدوین بسته پیشنهادی گردشگری دوران پساتحریم خبر داد و اظهار کرد: ۹۰۰ طرح گردشگری با ۳۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور در حال اجر است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیت ها به گونه ای باشد که گردشگری موتور محرکه اقتصاد کشور و خروج آن از رکود شود.
سلطانی فر توسعه گردشگری و جذب گردشگر خارجی را یکی از مهمترین ساز و کارهای ترویج فرهنگ و پیام انقلاب دانست که باید بطور ویژه مدنظر قرار گیرد.

739 کنفرانس بین المللی برند گردشگری ایران در اصفهان گشایش یافت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *