جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کشتی های تفریحی کیش

تاریخ بروزرسانی :
۸ شهریور ۱۳۹۵

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس با کشتی های تفریحی یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش می باشد. کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی علاقه مندان را به این گشت ها می برند.

گشت دریایی کشتی های تفریحی شبانه در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت ۲۱ شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه دارد. این گشت ها به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.

آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و … است. با کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکان پذیر است.

کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی مسافتی را طی می کنند تا به منطقه ای که ماهی و مرجان زیادتر است برسند، طی عبور از نواحی مختلف ساحل شما می توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایی کف دریا را ببینید. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی می باشد.

کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند. گشت این کشتی ها از ۱۰ صبح به صورت سانسهای یک ساعته شروع و با توجه به مساعد بودن وضعیت دریا تا بعدازظهر ادامه دارد.

584 کشتی های تفریحی کیش

585 1 کشتی های تفریحی کیش

586 کشتی های تفریحی کیش

587 کشتی های تفریحی کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    خیلی خوب و عالی یکی از بهترین تفریح هایی که تو این جزیره می تونی انجام بدی رفتن به این کشتی و دیدن انوع ماهی های مختلف هستش که خیلی هیجان نگیز بود ،

    ۲۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    ما که واقعا ترسیدیم و یه کوچولو هم با ما بود که تا آخر شب گریه میکردو به ما بد گذروند.من نمیدونم چرا ار اره برقی واقعا استفاده کردن تو این قلعه وحشت

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    اینا خیلی عالین… اون کشتی مک ما سوار شدییم ناخداش خیلی پایه بود … هر چی بهش میگفتی گوش میکرد… ما کلا ب مدت ۳ ساعت اجاره اش کردیم

    ۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد