رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ مهر ۱۳۹۳

کسی پشت در نمانده/ هتل گران‌فروش پیدا نمی‌شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۷/۲۰ – رییس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: با آن‌که ظرفیت اقامت در برخی هتل‌های شهر اصفهان صددرصد تکمیل است، اما کسی پشت در هتل‌های این شهر نمانده است.

برگزاری جشنواره‌ی فیلم کودک و پس از آن جشنواره بین‌المللی میراث ناملموس در اصفهان که با فصل ورود گردشگران خارجی به ایران همزمان شده، هتل‌های این شهر را پر از مسافر کرده است، به حدی که شایع شده مسافران چمدان به دست دربه‌در اتاق خالی در هتل‌های باکیفیت این شهر تاریخی هستند، اما به اعتقاد مهدی نریمانی رییس اتحادیه هتلداران اصفهان فقط یک هتل در کل شهر مصداق این اتفاق است.

هتلی که نریمانی از آن سخن می‌گوید همان تک هتل تاریخی پنج‌ستاره‌ی شهر اصفهان است که گردشگران خارجی گاهی فقط به عشق اقامت در آن به ایران سفر می‌کنند.

رییس اتحادیه‌ی هتلداران اصفهان با تایید کمبود هتل‌های چهار و پنج ستاره در این شهر، به خبرنگار گردشگری ایسنا، گفت: بیشتر گردشگران خارجی چه آن‌هایی که با تور می‌آیند و چه آن‌هایی که انفرادی سفر می‌کنند، بیشتر علاقه دارند در آن هتل تاریخی اقامت کنند که آن هم ظرفیت محدودی دارد و ساختار رزرو در این هتل نیز خاص است. این هتل آن‌قدر علاقه‌مند دارد که از حالا رزروهای اردیبهشت سال ۹۴ را انجام می‌دهد.

او با بیان این‌که هم‌اکنون حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد ظرفیت اقامت در هتل‌های شهر اصفهان تکمیل است، درباره‌ی وضیعت پذیرش مسافران در هتل‌های این شهر،‌ اظهار کرد: ممکن است گردشگران به صورت موردی در یک روز، جایی برای اقامت پیدا نکنند و یا برخی هتل‌ها گاهی تا صددرصد ظرفیت‌شان تکیمل باشد،‌ ولی این‌طور نبوده که کلا جایی برای اقامت نباشد، کسی پشت در هتل‌های شهر نمانده است.

نریمانی در ادامه‌ی سخنانش درباره‌ی گران‌فروش اتاق در برخی هتل‌ها با توجه به حجم زیاد مسافر و تدابیر لازم برای برخورد با متخلفان، گفت: ما تا کنون یک مورد گران‌فروشی در اقامت نداشتیم و گزارشی هم نشده است، اگر تخلفی باشد حتما برخورد می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بیشتر هتل‌های پنج و چهار ستاره‌ی اصفهان زیرنظر دستگاه‌های دولتی هستند که دلیلی برای گران‌فروشی ندارند، هتل‌های شخصی هم چنین کاری نمی‌کنند. نه تنها سازمان میراث فرهنگی و گردشگری روی این هتل‌ها نظارت دارد بلکه کمیته‌ی بازرسی اتحادیه هم نظارت‌های محسوس و نامحسوسی را از این هتل‌ها به عمل می‌آورد.

او تاکید کرد: تا کنون تحت هیچ شرایطی گران‌فروشی نداشته‌ایم و اگر مشتریانی بوده‌اند که رضایت نداشتند باید اطلاع دهند تا پیگر باشیم و با متخلفان برخورد کنیم.

=_UTF-8_B_YWJiYXNpX2hvdGVsX2lzZmFoYW5faXJhbi5qcGc=_= کسی پشت در نمانده/ هتل گران‌فروش پیدا نمی‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *