جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه موتزارت تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ دی ۱۳۹۶

کافه موتزارت با منوی غذاهای متنوع و خوشمزه میزبان شما میباشد، کافه موتزارت یکی از متنوع و پر طرفدار ترین منوهای غذایی تهران را داراست، شما می توانید تمام طول روز هر زمان که وقت آزاد داشتید به این کافه مراجعه کرده و اوقاتی خوش بگذرانید. اگر هوس غذاهای خوشمزه و متنوع همراه با نوای دلنشین موسیقی کردید حتما به کافه موتزارت سر بزنید و روزتان را با خوشی سپری کنید.
شعار کافه موتزارت:ما بر این عقیده ایم که موسیقی خوب خوراک است و هنر حاصل تلاش دسته جمعیست
کافه موتزارت مواد غذایی خود را به صورت روزانه و تازه تهیه می کند و این کافی شاپ دارای دو سالن مجزا می باشد. همچنین سالن smoking و سالن دوم دارای سیستم تهویه فیلتر دار است
شما می توانید در فضایی آرام موسیقی دلنوازی گوش دهید و ساعاتی خوش در کنار عزیزانتان در کافه موتزارت بگذرانید.
آدرس: خیابان عباس آباد، روبروی مترو میرزای شیرازی، ساختمان نگین آزادی، طبقه اول
ساعت کاری: ۸:۳۰ – ۲۳:۳۰

کافه موتزارت تهران 1 کافه موتزارت تهران

کافه موتزارت تهران 2 کافه موتزارت تهران

کافه موتزارت تهران 3 کافه موتزارت تهران

کافه موتزارت تهران کافه موتزارت تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • فرح ناصری

    هفته پیش بر اساس نقدایی که از این کافه خوندم بعد از سالها باچند تا از دوستام قرار گذاشتیم که من واقعا شرمنده شون شدم بابت انتخاب کافه. اولا رفتار پرسنل بود با اینکه ما برای ۷ نفر رزرو کرده بودیم دق دادن تا دو تا میز رو بهم چسبوندن بعدش هم مرتب تذکر میدادن که میزا شیشه ایه بهم نخوره. نوبت سفارش که رسید هیچی نداشتن با نوشیدنی گفتن کیک تو راهه و جالبه وقتی اومد دو برش خیلی کوچیک کیک هویج و دو تا شیرینی دانمارکی اوردن و گفتن همینه تموم شد جالبه کافه خیلی هم شلوغ نبود. پیتزاشون در حد معمولی بود هیچ نوشیدنی غیر اب و اب گازدا با پیتزا نداشتن و گفتن ما اینجا نوشابه سرو نمیکنیم ولی جالب بود که سیگار آزاد بود. کلا شرمنده دوستمون شدیم که بعد سالها از امریکا اومده بود.

    ۲۵ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *