رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

کافه رام ‌بیسترو تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه رام ‌بیسترو، کافه ای در میان شلوغی های میدان هفت تیر تهران و ابتدای خیابان کریم خان است.به شما پیشنهاد می کنیم اگر گذرتان به آن قسمت از شهر افتاد، به کافه رام ‌بیسترو رفته و لذت ببرید.سبک کافه رام بیسترو، سبک صنعتی و مدرن است، همه‌چیز در معرض دید مخاطب قرار دارد. بنابراین از المان‌هایی در دکوراسیون استفاده می شود که این حس را بیشتر نشان بدهد. دیوارها با سیمان پوشیده شده و این ساختار تا جایی ادامه پیدا می‌کند که بعضی از صندلی‌ها، به صورت نیمکت‌های بتنی با پایه‌های میله‌ای هستند و فضای یکدستی را ایجاد می‌کنند.

-رام-‌بیسترو کافه رام ‌بیسترو تهران

اثرات کوچکی از رنگ زرد در قسمت‌های مختلف کافه دیده می‌شود. پیشخوان کافه چوبی است و پشت آن یک تخته‌ی سیاه بزرگ قرار دارد.کافه رام ‌بیسترو دارای یک حیاط هم می باشد که درحال حاضر چند عدد صندلی در آن دیده می شود. احتمالا تابلویی در این مکان توجه شما را جلب خواهد کرد که گویای هدف این کافه ا‌ست: «در لحظه زندگی‌کردن». به زبان انگلیسی نوشته شده و روی کلمات دیروز و فردا خط کشیدن و فقط کلمه‌ی امروز است که دست‌نخورده باقی مانده است.

با عبور از کنار درخت نارنج اواسط حیاط و محوطه‌ سرسبز کافه با فضای مدرن داخل کافه مواجه می‌شوید که با میزهایی بسیار زیبا و شکیل آراسته شده است. این میزهای ساخته‌شده از چوب را با شکاف‌هایی ایجاد شده و طبیعی و گلدان‌هایی شیشه‌ای و خوش‌رنگ تزیین کرده‌اند. صندلی‌های داخل کافه تلفیقی از چوب و آهن هستند. سمت راست کافه، با مبل‌هایی پیوسته و کوسن‌دار، پوشیده شده است.

دیوار کافه با نقاشی، تابلوهایی زیبا، تلویزیون و کتابخانه‌ای کوچک و چوبی ‌همراه تزیینات دیگر توجه شما را جلب می‌کند. با انتخاب میز خود در فضای باز یا در کافه پرسنل خوش‌برخورد و مهربان، برای خوش‌آمدگویی و ثبت سفارش نزد شما می‌آیند.

-رام-‌بیسترو کافه رام ‌بیسترو تهران

در منوی این کافه گیاه خواران هم فراموش نشده اند و مواردی را در منو برای آنان لحاظ کرده اند.همچنین قیمت‌ها با توجه به حجم مناسب می باشند
در این کافه شما با غذاهایی درجه‌ یک و خوش‌طعم، با مواد تشکیل‌دهنده‌ مرغوب و تازه و با قیمتی مناسب مواجه می‌شوید.
غذاهایی با سبک و سلیقه‌ بیسترو مانند منهتن‌برگر، چیکن‌برگر، بوفالو‌وینگز و اسپرینگ‌رول که فقط بخشی از منوی خوش‌رنگ و جذاب کافه هستند، با تزیینی مثال‌زدنی و اشتهاآور برای شما سرو می‌شود.

نحوه دسترسی به کافه رام ‌بیسترو

آدرس : میدان هفت تیر ، کریم خان ، بین قائم مقام و خردمند، پلاک ۱
ساعت کار کافه ۹-۲۳

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *