رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه دیاموند تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲ شهریور ۱۳۹۶

شاید یک‌وقت‌هایی با حالتی بسیار خسته و دلمرده حس کنید هیچ‌چیز بیشتر از حضور در یک محیط آرام و دنج نمی‌تواند روحیه‌تان را خوب کند. در آن لحظه ممکن است فکر رفتن به کافه‌ای زیبا و دل‌انگیز آن‌هم در کنار دوستان به سرتان بزند. کافه‌ای با محیطی دلنشین که آرامش را به شما هدیه کند. راستش را بخواهید انتظار کافه‌گردان در میان خیل عظیمی از کافه‌های کوچک و بزرگ تهران، بیش از همه تجربه فضایی خوب و روح‌نواز برای رهایی از استرس‌ها و دغدغه‌های زندگی شهری است. حالا اگر آن کافه در دل خانه‌ای قدیمی هم باشد که دیگر حسابی شما را سر ذوق می‌آورد. کافه دیاموند یکی از این کافه‌هاست که با ورود به آن و دیدن خانه‌ای ۱۲۰ ساله به گذشته‌ها پرتاب می‌شوید. برای رفتن به این کافه بعد از طی مسیری از خیابان انقلاب تا ویلا به خیابان فلاح‌پور بروید. ناگهان این خانه بسیار زیبا که بعد از بازسازی کامل به یکی از زیباترین ساختمان‌های تهران تبدیل شده شما را سر میخکوب می‌کند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این ساختمان تا سال‌ها عکاس‌خانه‌ای قدیمی بوده است. اما امروزه با تلاش‌های چند جوان خلاق و خوش‌ذوق میزبان یکی از بهترین کافه‌های تهران بزرگ می‌باشد.
محیط این کافه، با فرش قرمز و بلند زیر پا، سه مدل نورپردازی فوق‌العاده و مدرن و پنجره های قدی و بزرگ تحسین شما را برمی‌انگیزد. در طبقه همکف، کتابخانه بزرگی در میان دیوارهای آجری جاخوش کرده است. می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه زیادی پشت میزهای قهوه‌ای زیبا نشسته و کتاب مورد علاقه‌تان را مطالعه کنید. همچنین، کتابخانه‌ دیگری نیز در طبقه بالای کافه با بالا رفتن از پله های مارپیچ دیده می‌شود. به غیر از کتاب‌های متنوع، رادیوی ترانزیستوری به همراه جعبه سیگاری قدیمی مربوط به ۵۰ سال قبل بر روی قفسه‌ها نظر شما را به خود جلب می‌کنند.
حیاط دلباز و باصفایی با چند باغچه کوچک نیز در انتهای کافه دیاموند دلبری می‌کند. این حیاط به‌اندازه‌ای زیبا و چشم‌نواز است که بسیاری از مهمانان این فضا را به سالن اصلی ترجیح می‌دهند. شاید باور نکنید اما میز و صندلی‌های این حیاط هرکدام برای خود شناسنامه دارند. مثلاٌ میز سفید با صندلی‌هایی فلزی و روکش ترمه نامش « متل قو» است. میز دیگری در انتهای حیاط به همراه صندلی‌هایی واقعاٌ زیبا با طراحی منحصربه‌فرد از جنس کنده درخت «هاوایی» نام دارد. و آخری میزی است که به‌جای صندلی باید روی نیمکت‌های دور آن بنشینید. نام این میز «پارک ملت» است. نام‌های جذاب و جالبی هستند. مگر نه؟! همچنین، وجود گل‌های رنگارنگ بنفشه و شمعدانی‌ها زیبایی این حیاط را صدچندان کرده است.
منوی متنوع اما ساده کافه دیاموند، انتخاب‌های زیادی را پیش رویتان قرار می‌دهد. سرو نوشیدنی‌های خنک و شیک مخصوصاٌ در فصل گرم تابستان در این کافه بسیار می‌چسبد. باید بگوییم که نوشیدنی‌ها و میوه‌های گرمسیری ارائه شده در دیاموند واقعاٌ خاص و بی‌همتا بوده و نظیر آن‌ها را در هیچ نقطه‌ای از تهران پیدا نمی‌کنید. قهوه‌های عالی این کافه را هرگز از دست ندهید. طعم و کیفیت فوق‌العاده این قهوه‌ها در کنار نقش‌های هنرمندانه باریستاهای حرفه‌ای بر روی آن‌ها، ترکیبی خارق‌العاده را به وجود آورده است. طعم بی‌نظیر انواع کیک، وافل و هات‌چاکلت دیاموند ارزش امتحان کردن را دارد. پاستاهای خوشمزه این کافه طرفداران زیادی در بین مشتریان دارند. اگر مایل به صرف صبحانه در بیرون از منزل هستید، از صبحانه‌های لذیذ دیاموند از جمله املت و صبحانه انگلیسی غافل نشوید. یکی از عوامل محبوبیت این کافه در میان مردم اهمیت دادن به چیدمان غذاهاست. کاری که پرسنل دیاموند آن را به نحو احسنت انجام می‌دهند.
محیط زیبا و سرشار از آرامش کافه به همراه سرو بهترین خوراکی‌ها آن را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای قرارهای دوستانه و دورهمی‌ها تبدیل کرده است.
هدف پرسنل محترم کافه دیاموند جلب رضایت و خوشنودی شما عزیزان بوده و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی‌کنند. اطمینان داشته باشید که روزی خوش را با رفتن به این کافه به دفترچه خاطرات خوب عمرتان اضافه می‌کنید. لازم به ذکر است که کافه دیاموند از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب پذیرای مهمانان گرامی است.
آدرس: خیابان انقلاب، پایین‌تر از خیابان نجات‌الهی( ویلا)، خیابان فلاح‌پور، شماره ۳۳.
شماره تماس:۸۸۸۹۰۱۹۶ -(۰۲۱ )

-دیاموند-تهران-1 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-2 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-3 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-4 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-5 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-6 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-7 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-8 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-9 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-10 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران-11 کافه دیاموند تهران

-دیاموند-تهران کافه دیاموند تهران

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    فضاي بسيار دنج و زيبايي داره و به خاطر اينكه در طرح ترافيك قرار داره روزها خلوت تر از شبهاست
    بخش كافه كتابش عاليه و حس خوبي به آدم مي ده
    بيف استراگانف هاي خوشمزه اي هم داره
    امتحان كنيد و لذت ببريد

    ۲۳ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *