جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

چشمه آباد بخش یزدان آباد کرمان

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ تیر ۱۳۹۹

چشمه آباد بخش یزدان آباد کرمان ، با چشم اندازی سرسبز ، چشمه های آب معدنی روان و طبیعت زیبا و بی بدیل ، دره سرسبز آب باد بخش یزدان آباد با طبیعتی زیبا و دل انگیز همه ساله خصوصا در فصل بهار میزبان گردشگران و طبیعت دوستان می باشد .طبیعت زیبای آب باد ۱۴۰ کیلومتری شمال شهر کرمان و در بخش یزدان آباد و در میان دره و کوههای سر به فلک کشیده رشته کوه داوران واقع شده و سالهای سال آغوش خود را بروی دوستداران طبیعت گشوده است.

آباد چشمه آباد بخش یزدان آباد کرمان

وجود درختان کهنسال پتک ، چشمه های جوشیده از دل صخره های عظیم و وجود گیاهان دارویی در دامان طبیعت آب باد بر بکر بودن این منطقه ، که چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد ، افزوده است.

صخره های بلند و منحصر بفرد این دره مکانی مناسب برای فعالیت علاقمندان به ورزش صخره نوردی و سنگ نوردی می باشد.همچنین وجود استخرهای شنا در جنب چشمه های آب معدنی این دره ، امکان شنا در آبهای زلال تراویده شده از دل صخره ها و گذراندن اوقاتی مفرح را برای علاقمندان فراهم کرده است.با توجه استقبال مردم و علاقمندان به طبیعت ، اخیرا توسعه و گسترش امکانات رفاهی این منطقه در دستور کار مسئولین امر قرار گرفته است.

با تشکر از جناب آقای محمدجواد ایزدی یزدان آبادی بابت ارسال این مطلب .

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمدهادی

    سلام برشما بسیارلذت بردم.واقعاً این مکان بِکرکه درغرب بخش یزدان آبادکرمان واقع شده شایددرایران عزیزکم نظیرباشد. این آب معدنی که آباد امام علی ع نیز نام دارد.
    ازغرب برسر راههای رفسنجان و شمال استان یزدقرار دارد

    ۲۴ مرداد, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • محمدهادی

      درود برشما

      ۲۴ مرداد, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *