رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ آذر ۱۴۰۲

پیست های موتور سواری در پایتخت

اشتراک گذاری

یکی از هیجان انگیز ترین رشته های ورزشی موتور سواری می باشد که علاقمندان به این رشته می توانند در پیست های موتورسواری با خطر کمتری انرژی خود را تخلیه و لذت ببرند. پیچ و خم های پیست های موتور سواری هیجان و شادی بی نظیری را برایتان همراه دارد. اگر ساکن شهر تهران هستید یا در هتل های تهران اقامت دارید و می‌خواهید در محیطی مطمئن، هیجان خود را به اوج برسانید، سری به پیست های موتور سواری تهران بزنید. با سیری در ایران همراه باشید تا با پیست های موتور سواری در پایتخت آشنا شوید.

پیست های موتور سواری در پایتخت

پیست موتور سواری تختی

پیست موتور سواری تختی، پیستی هیجان‌انگیز با کمترین محدودیت در مجموعه ورزشی تختی پایتخت است. این مجموعه با دارابودن ۴ پیست مجزا، از بهترین مراکز موتور سواری در تهران به شمار می‌رود. در مجموعه تختی شما می‌توانید سبک‌های کراس (Cross)، اندرو (Endro)، تریل (Trail) و تریال (Trial) را تجربه کنید. پیست موتور سواری تختی برای افراد بالای ۷ سال در نظر گرفته شده است و هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند.
البته توجه داشته باشید که بانوان تنها پنج‌شنبه‌ها مجاز به استفاده از این پیست هستند. مدت‌زمان هر سانس موتور سواری در مجموعه تختی ۹۰ دقیقه است و کلیه تجهیزات موردنیاز برای این تفریح از سوی مجموعه در اختیارتان قرار می‌گیرد.
در مجموعه تختی آموزش‌های لازم توسط مربیان به شما ارائه می‌شود تا در کمال دقت و امنیت از این پیست استفاده کنید. یادتان باشد که اگر قصد استفاده از پیست را دارید در شرایط جوی مناسب به سراغش بروید؛ زیرا در روزهای بارانی و شرایط نامساعد آب‌وهوایی امکان استفاده از پیست وجود ندارد.
آدرس: تهران، اتوبان بسیج شمال هجرت، بزرگ‌راه هجرت، میدان شهید باکری، مجموعه فرهنگی ورزشی تختی.

پیست های موتور سواری در پایتخت

پیست موتور سواری کوهسار

یکی دیگر از پیست های موتور سواری تهران، پیست معروف کوهسار است. این مجموعه در محیطی زیبا، منطقه‌ای کوهستانی و فضایی باز با خاکی غنی در پارک جنگلی کوهسار واقع شده است که چشم‌انداز بی‌نظیری دارد. اگر می‌خواهید یک روز شگفت‌انگیز و پرهیجان را در آب‌وهوایی مطبوع تجربه کنید، سری به پیست کوهسار بزنید. در این پیست آقایان و بانوان می‌توانند در کنار یکدیگر، در پیچ‌وخم‌های مجموعه به‌مدت ۱ ساعت از موتور سواری لذت ببرند.کوهسار مکانی حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا از زندگی روزمره خود فاصله بگیرید و آدرنالین خونتان را به اوج برسانید. این مجموعه در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ به افراد بالای ۶ سال خدمات ارائه می‌دهد.
پیست کوهسار تهران برای رفاه حال علاقه‌مندان امکانی فراهم کرده است تا افرادی که گواهینامه ندارند نیز بتوانند از این مجموعه استفاده کنند. کوهسار برای این افراد یک دوره آموزشی کوتاه در نظر گرفته است که مباحث مقدماتی در آن آموزش داده می‌شود.در پیست کوهسار لباس مخصوص موتور سواری، زانوبند، کلاه و پوتین همراه با موتور کراس به مراجعه‌کنندگان اجاره داده می‌شود. در ضمن به گروه‌های شش‌نفره یک ساعت اضافه‌تر زمان می‌دهند تا در پیست تفریح کنند.
کلاس‌های پیست کوهسار در روزهای بارانی برگزار نمی‌شود. این پیست در جایی به‌دوراز شلوغی شهر امکان موتور سواری را برایتان فراهم می‌کند و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زند.
آدرس: تهران، اتوبان نیایش، شهران، پارک جنگلی کوهسار، پیست موتور سواری.

پیست های موتور سواری در پایتخت

پیست موتور سواری آزادی

یکی از بهترین پیست های موتور سوار تهران که در مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد، پیست آزادی است. آزادی یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی پایتخت و ایران است که پیست موتور سواری آن نیز با امکانات مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.این پیست ۴۱ هزار و ۸۰۴ مترمربع وسعت دارد که با جایگاهی ۱۵۰۰ نفره برای تماشاگران این رشته ورزشی مهیج احاطه شده است. پیست آزادی مخصوص مسابقات موتور کراس طراحی شده و مدیریت آن را فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی کشور به‌عهده دارد.
مجموعه آزادی زمینی خاکی دارد که در آن امکاناتی همچون سرویس‌های بهداشتی، دفاتر اداری، خوابگاه با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر، دیده می‌شود. در این پیست شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۷ تا ۱۸ از موتورسواری لذت ببرید.
آدرس: تهران، کیلومتر ۵ تهران به کرج، مجموعه ورزشی آزادی.

پیست های موتور سواری در پایتخت

پیست موتور سواری صحرایی

یکی از مشهورترین پیست های موتور سواری تهران، باشگاه موتور سواری صحرایی است. این باشگاه در شرق پایتخت قرار دارد که فضایی استاندارد برای موتورسواری را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. اگر می‌خواهید طعم واقعی هیجان را در تپه‌های خاکی تجربه کنید، باشگاه صحرایی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در این پیست اکثر موتورها چهارچرخ هستند که وسیله‌ای مطمئن و ایمن برای افراد مبتدی محسوب می‌شوند.

پیست موتور سواری صحرایی امکانی برای شما فراهم می‌کند تا در مسیرهای پرفرازونشیب، تفریحی متفاوت و مفرح را تجربه کنید. توجه داشته باشید که حداقل سن برای استفاده از تجهیزات و ورود به پیست، ۱۳ سال است. در این پیست همه افراد حتماً باید از کلاه ایمنی و لباس مخصوص استفاده کنند. در کنار موتورهای چهارچرخ که حرکات نمایشی اجرا می‌کنند، در گوشه‌وکنار پیست موتورهای کراس نیز خودنمایی می‌کنند که افراد حرفه‌ای‌تر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

از دیگر امکانات باشگاه صحرایی می‌توان به پیست دوچرخه‌سواری، تیراندازی و جایگاه مخصوص تماشاگران اشاره کرد. در پیست صحرایی شما می‌توانید دقایقی در پستی و بلندی‌های پیست ماجراجویی کنید و از دیوار راست بالا بروید.همچنین جالب است بدانید این مجموعه در روزهای برفی و بارانی نیز فعالیت دارد؛ بنابراین اگر دوست دارید موتور سواری در شیب‌های تند و گِل‌آلود را تجربه کنید و در دست‌اندازها و چاله‌های پیست بالا و پایین بروید، سری به پیست صحرایی بزنید.

آدرس: تهران، شمال اتوبان بابایی، خروجی شهرک امید.

پیست های موتور سواری در پایتخت

پیست موتور سواری شهران

از دیگر پیست های موتور سواری تهران که جای خود را به‌خوبی میان علاقه‌مندان باز کرده است، می‌توان به پیست موتور سواری شهران اشاره کرد. این مجموعه در نزدیکی پارک کوهسار قرار دارد و در شمال غربی تهران جا خوش کرده است. پیست موتور سواری شهران بر فراز بلندی‌های شهران قرار گرفته است که چشم‌اندازی زیبا به پایتخت دارد. از این پیست شهر زیر پاهایتان قرار دارد و می‌توانید در کنار موتور سواری، نظاره‌گر زیبایی‌های تهران باشید.

اگر می‌خواهید در پیستی مطمئن و امن، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات عمرتان را تجربه کنید، موتور کراس شهران این کار را برایتان انجام می‌دهد. در این پیست می‌توانید به‌همراه عزیزان خود در جاده‌های خاکی پیست شهران روزی متفاوت را تجربه کنید.در پیست شهران امکان موتور سواری هم برای آقایان و هم بانوان فراهم است. اگر دوست دارید در فضایی فوق‌العاده با خانواده خود روزی مفرح و پرتحرک را سپری کنید، شهران گزینه خوبی برایتان است.
آدرس: تهران، شهران شمالی، بلوار شهران، پس از منبع نفت شهران.

پیست های موتور سواری در پایتخت

مدرسه موتور سواری و اتومبیل‌ رانی تهران

مدرسه موتور سواری و اتومبیل‌رانی پایتخت یکی از بهترین پیست های موتور سواری تهران است. این مجموعه حدود ۱۰ سال پیش راه‌اندازی شده است. در این پیست تخصصی تیمی مجرب متشکل از پیش‌کسوتان و قهرمانان رشته موتور ریس امر آموزش را به‌عهده دارند.همه افرادی که در مجموعه تخصصی موتور سواری تهران فعالیت دارند، دارای مدرک مربیگری داخلی یا بین‌المللی هستند؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید زیرنظر این اساتید آموزش ببینید و صفر تا صد موتور سواری را در پیستی مطمئن بیاموزید.

برای یادگیری موتورسواری از مربیان حرفه‌ای در فضایی مطمئن، می‌توانید به مدرسه موتور سواری تهران مراجعه کنید.
آدرس دفتر: تهران، خیابان مولوی، پیش از تقاطع ولیعصر، طبقه چهارم، واحد ۴۷۱.
آدرس شهر فرودگاهی امام خمینی: تهران، فرودگاه امام خمینی، منطقه آزاد شهر فرودگاهی.

پیست های موتور سواری در پایتخت

پیست موتور سواری تهران بانوان

همه پیست‌های موتور سواری که تا اینجا نام بردیم برای بانوان نیز خدمات ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در کمال امنیت، سرعت و هیجان را تجربه کنید، می‌توانید سری به این پیست‌ها بزنید. برای اطلاع از جزئیات دوره‌ها و روزهای ویژه آموزش بانوان پیشنهاد می‌کنیم با مجموعه دلخواه خود تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

پیست های موتور سواری در پایتخت

پیست موتور سواری کودکان در تهران

اگر کودکی دارید که عاشق سرعت و هیجان است و دوست دارد هرچه زودتر موتور سواری را یاد بگیرد، خبر خوبی برایتان داریم. برخی از پیست های موتور سواری تهران آموزش کودکان را نیز ارائه می‌دهند. در ادامه لیست برخی از این پیست‌ها به‌همراه سن مجاز برای ورود به آن‌ها را برایتان آورده‌ایم. در این پیست‌ها در فضایی امن به کودکان اجازه داده می‌شود تا هیجانات خود را تخلیه کنند.

پیست موتور سواری تختی: کودکان بالای ۷ سال.
کوهسار: کودکان بالای ۶ سال.
صحرایی: افراد بالای ۱۳ سال.
مدرسه موتور سواری و اتومبیل‌رانی تهران: افراد بالای ۱۲ سال. این مدرسه برای کودکان زیر ۱۲ سال نیز دوره‌های مخصوصی برگزار می‌کند.

پیست های موتور سواری در پایتخت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *