جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پلیس و رانندگان کشور آموزش خدمات گردشگری می بینند

تاریخ بروزرسانی :
۳ بهمن ۱۳۹۴

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱۱/۱ – بنفشه فراهانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:اگرچه داشتن هتل و امکانات سخت افزاری برای توسعۀ گردشگری خیلی مهم است اما داشتن نیروهای آموزش دیده که کارشان را خوب بلد باشند چه بسا مهمتر است.
وی تصریح کرد: ایران درسال ۲۰۱۷ میلادی میزبان کنوانسیون لیدرهای تور (راهنمایان گردشگری) جهان است و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری این میزبانی را به عهده دارد.
عضو کمیته آموزش کنوانسیون لیدرهای تور در ایران افزود: برای برگزاری این میزبانی، برنامه ریزی خاصی کرده ایم و تصمیم داریم همزمان با برگزاری این کنفرانس، آموزش راهنمایان گردشگری ایرانی را هم داشته باشیم.
فراهانی ادامه داد:از آنجا که به اندازه کافی مدرس خبرۀ آموزش گردشگری با تحصیلات مرتبط در ایران نداریم، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با یک مجموعه آموزشی به توافق رسیده است که مباحث آموزشی مهمی را از طریق وبسایت مشخصی ارائه کند که ضبط کلاس های آن نیز شروع شده است.
عضو هیات مدیرۀ اولین کنفرانس بین المللی برند گردشگری ایران، گفت:آموزش مهمترین رکن خدمات صنعت گردشگری است و نادیده گرفتن آن و پرداختن صرف به ساخت هتل و امکانات که لازم نیز هست به تنهایی نمی تواند جوابگوی نیازهای گردشگران خارجی باشد و ناآگاهی نیروهای خدمات دهنده سبب می شود اگر میهمانان حتی در هتل پنج ستاره هم اقامت داشته باشند از سفر و اقامتشان ناراضی باشند.
81930286 70462330 پلیس و رانندگان کشور آموزش خدمات گردشگری می بینند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد