جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پرونده‌ی شبکه گردشگری دوباره به جریان افتاد

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ دی ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ – رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با رییس سازمان صداوسیما دیدار کرد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در این جلسه قرار شد در بسیاری از زمینه‌ها امکان همکاری مشترک صورت گیرد که از جمله اینها می‌توان به تأسیس شبکه گردشگری اشاره کرد؛ طرحی که از قبل مطرح شده و قرار است بازخوانی و بازنگری شود.

در این نشست همچنین آمادگی رادیو برای همکاری با سازمان میراث فرهنگی برای تهیه برنامه‌هایی با عنوان سفر و گردشگری با هدف آشنا کردن مردم و همچنین آشنا ساختن گردشگران خارجی با امکانات و جذابیت‌های گردشگری ایران اعلام شده است.

همچنین صحبت‌هایی درباره فعالیت‌های مشترک در استان‌ها نیز به میان آمد و قرار شد برای تهیه برنامه‌های متفاوت از جمله مستند و فیلم و سریال و استفاده از موقعیت‌ها و لوکیشن‌های فرهنگی و تاریخی، همچنین تهیه برنامه‌های کودک و نوجوان که در آن نسل جوان با مواریث فرهنگ، صنایع دستی و هنرهای سنتی اسلامی آشنا شوند، اقدام شود.

امکانات بسیار خوبی در زمینه فضای مجازی دارد ما باید پرتال جامعی که خدمت‌محور و سرویس‌محور باشد طراحی کنیم که علاقمندان در همه جای دنیا بتوانند در خصوص گردشگری و میراث فرهنگی ایران از آن بهره گیرند.

محمد علی نجفی، در پایان این نشست گفته است: جاذبه‌های گردشگری و ارزش‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور می تواند از شبکه‌هایی مانند پرس تی‌وی و‌ آی فیلم که در بسیاری از کشورها مورد توجه است معرفی شود.
1 2922 پرونده‌ی شبکه گردشگری دوباره به جریان افتاد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد