جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پارک مینی ورلد ملایر

تاریخ بروزرسانی :
۷ بهمن ۱۳۹۷

پارک مینی ورلد ملایر در استان همدان به عنوان نخستین پارک نمایش میراث جهانی در خاورمیانه است که امروزه به یکی از برترین جاذبه های توریستی همدان مبدل گردیده، جالبه بدانید در دنیا به عنوان چهارمین پارک مینی ورلد شناخته می شود و در سال اخیر گردشگران خارجی فراوانی از آن بازدید به عمل آوردند، همراه این تودی باشید تا با این پارک بیشتر آشنا شوید.دیدنی های در وسعت کوچک طراحی شده در پارک مینی ورلد ملایر همدان به شرح زیر می باشند :

ماکت تخت جمشید :تخت جمشید یا پرسپولیس اولین جاذبه گردشگری مورد توجه گردشگران خارجی در دنیا می باشد که با قدمتی ۲۵۰۰ ساله در شیراز قرار دارد، ماکت تخت جمشید امروزه در پارک مینی ورلد ملایر با زیباترین شکل ممکن طراحی شده است.

ماکت سربازان هخامنشی :مجسمه سربازان هخامنشی با وسعت کوچک تر و زیباترین شکل ممکن طراحی و اجرا شده است که از زیباترین بخش های این پارک می باشد.

ماکت معبد الهه آتنا :معبد آتنا یا پارتنون از دیدنی های یونان با قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال و از مهم ترین جاهای تاریخی جهان می باشد ، ماکت این معبد بی نظیر در پارک مینی ورلد ملایر از دیدنیهای آین پارک است.

ماکت حافظیه شیراز :یکی از نامی شاعران ایران و جهان حافظ می باشد که مقبره وی از پر بازدیدترین جاذبه های توریستی شیراز می باشد، ماکت این مقبره با بی نظیر ترین شکل ممکن طراحی شده است.

ماکت برج ایفل :از برترین جاذبه های گردشگری اروپا برج ایفل در شهر پاریس می باشد که ماکت آن با بهترین شکل ممکن به دست هنرمندان ایرانی طراحی و در پارک ملایر اجرا شده است.

ماکت برج پیزا :برج پیزا در شهر پیزای ایتالیا از تاریخی ترین برج های دنیاست که با انحرافش زبان زد گردشگران خارجی می باشد، ماکت این برج در پارک ملایر از دیگر دیدنیهای این مینی ورلد است.

ماکت پل ورسک مازندران :پل ورسک از دیگر جاذبه های تاریخی استان مازندران می باشد که در دوره جنگ جهانی دوم در سواد کوه ساخته شد و از زیباترین پل های تاریخی ایران است، ماکت این پل در پارک مینی ورلد طراحی شده و قابل بازدید می باشد.

ماکت مقبره خیام :مقبره خیام در شهر یشابور ساخته دست معمار بزرگ ایرانی استاد هوشنگ سیحون از جاذبه های مهم این شهر می باشد که ماکت آن در کنار دیگر ماکت ها قابل بازدید است.

ماکت ۳۳ پل :سی و سه پل از تاریخی ترین پل های روی اب دنیا که در اصفهان قرار دارد ماکت آن در پارک ملایر طراحی شده است و علاقه مندان به دیدنی های تاریخی می توانند از آن بازدید به عمل آورند.

آدرس : آسیا، همدان، شهرستان ملایر، بلوار انقلاب، بلوار شهید بیات، کیلومتر یک بلوار نبوت، مینی ورلد خاورمیانه
ساعات بازدید : ۸ صبح الی ۲۴
هزینه بلیت ورودی : در حال حاضر رایگان
امتیاز این تودی : ۴.۶ از ۵
امکانات رفاهی : کافی شاپ – رستوران – تاکسی سرویس – آنتن دهی موبایل و اینترنت عالی – سرویس بهداشتی – نمازخانه – فروشگاه – صندلی
نکات منفی : کمی دور از مرکز شهر
لوازم مورد نیاز برای بازدید : وجه نقد – دوربین عکاسی – موبایل – کارت بانکی

ماکت برج پیزا پارک مینی ورلد ملایر
ماکت 33 پل پارک مینی ورلد ملایر
ماکت پل ورسک پارک مینی ورلد ملایر
ماکت تخت جمشید پارک مینی ورلد ملایر
ماکت حافظیه پارک مینی ورلد ملایر
ماکت معبد الهه آتنا پارک مینی ورلد ملایر

منبع:
intoday.ir

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    پارک واقعا زیبایی حتما بازدیدی داشته باشید و عکس های یادگاری بگیرید عالی هست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    پارك واقعا زيبايي حتما بازديدي داشته باشيد و عكس هاي يادگاري بگيريد عالي هست

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *