رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ دی ۱۳۹۸

پارک مردم همدان

لینک این مطلب کپی شد!

پارک مردم یا بوستان مردم در سمت غربی شهر همدان در مقابل دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه صنعتی همدان واقع شده و یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر به شمار می‌رود.بوستان مردم علاوه بر وسعت مناسب و جایگاه‌هایی جهت نشستن، دارای شهربازی است.نام قدیم این پارک سرسبز که دارای قدمتی ۴۰ ساله است، لونا پارک بوده است. علت نامگذاری این پارک به لونا پارک این بوده که در زبان فرانسوی لونا به معنی مردم است و علت شهرت این پارک به لونا پارک مجاورت آن به دانشگاه بوعلی سینا است که زمانی دانشگاه مشترک ایران و فرانسه بوده است.

-1 پارک مردم همدان

بروستان مردم علاوه بر وسعت مناسب و جایگاه مناسب جهت نشستن دارای شهربازی نیز می باشد . این پارک در حدود ۱۵ هکتار مساحت دارد و به این علت فضای منناسب و زیادی برای گردش و تفریح مردم فراهم کرده است . نام قدیم این پارک بزرگ در همدان که قدمتی ۴۰ ساله دارد لونا پارک بوده است . -2 پارک مردم همدان

امکانات رفاهی پارک مردم همدان

از امکانات این پارک می توان به سرویسهای بهداشتی ،جایگاههای کافی برای نشستن ، آلاچیق های مناسب جهت علاقمندان و گردشگران ، دارای امکانات شهر بازی و زمین بازی برای کودکان و این باعث شده که این پارک طرفداران زیادی داشته باشد . علاقمندان و مسافرین بخصوص مسافران ایام تعطیلات نوروز می توانند ساعات خوبی را در این پارک گذرانده  و از بودن در پارک لذت ببرند .به علت وجود آلاچیق و امکانات خوب و مناسب پارک مردم به یکی از گزینه های خوب برای گردشگران و بازدیدکنندگان از همدان می باشد .

نحوه دسترسی به پارک مردم

آدرس: میدان شریعتی ، میدان شریعتی ،خیابان مهدیه ، چهارراه پژوهش

 

 

 

-4 پارک مردم همدان

-5 پارک مردم همدان

-6 پارک مردم همدان

 پارک مردم همدان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *