جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پارک آبی آبسار اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۵ شهریور ۱۳۹۶

مجموعه ی آبسار سرزمین آب و آفتاب، مجموعه ی منحصر بفردی از عملکرد های ویژه ی تفریحی ، ورزشی و اقامتی است که در قالب یک معماری خاص و متفاوت در کنار هم سازماندهی شده اند .

در بخش دوم فاز نخست، مجموعه پارک آبی آبسار به عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده فلات مرکزی ایران به بهره برداری رسید این مجموعه در فضایی به وسعت ۱۲۰۰۰ مترمربع واقع گردیده که بخشهای مختلفی از جمله ۱۳ سرسره روباز و تونلی، مجموعه بازی های کودکان، استخر موج، سونا و جکوزی، رستوران های مختلف، حمام ترکی، سالن بازی کامپیوتری و … در دل آن جای گرفته است.

آدرس :اصفهان سپاهان شهر بلوار شاهد مجموعه آبی آبسار
تلفن :۳۶۵۱۰۱۰۰ -۰۳۱

آبسار 11 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار 12 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار 13 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار 14 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار 15 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار 16 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار 17 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار 19 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار10 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار18 پارک آبی آبسار اصفهان

آبسار20 پارک آبی آبسار اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سارا کمالی

    من هم تازه با بچه ام رفتم متاسفانه یکی از بدترین تجربه های تفریحی ام بود متاسفم برای مدیریت این پارک.پرسنل به شدت بی ادب و بد اخلاقی داره. آب سرد هوای محوطه سرد .دو تا از سرسره های خوبش تعطیل بود دو تای دیگه هم که باحال بودن تیوب نداشتن .تقریبا ده تا تیوب داشتن که همه سوراخ بودن و باید کلی تو صف وای میاستادی تا تیوب گیرت بیاد بعد دوباره کلی تو صف منتظر میبودی تا تیوب رو باد کنن و سریع باید میرفتی ازش استفاده کنی چون تو همین فرصت که میرفتی بالا بادش خالی میشد وقتی سوار شدیم تا میومدیم پایین نصف بیشتر بادش خالی شد و پشتم کشیده شد رو سرسره ها نزدیک بود استخون دنبالچه ام بشکنه. وقتی هم رفتیم با چند نفر دیگه اعتراض کردیم گفتن همینه که هست دوست ندارید دفعه بعد نیایید . جالب اینه که برای هر نفر ۵۰ هزار تومن هم گرفتن. بیشتر شبیه اینه که طرف پارک رو ساخته و ولش کرده به امون خدا یه تیوب سالم توی پارک پیدا نمیشه. حالا این پارک رو مقایسه کنید با پارک های مشهد. اصفهان دو تادیگه پارک هم داره اونا فکر کنم خیلی بهتر باشن من قبلا هم شنیده بودم این پارک خوب نیست تقصیر خودم بود که حرف دیگران رو گوش نکردم و رفتم

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    خیلی از موجهای خروشان مشهد بهتر هست و یکی از استاندارد ترین پارک های آبی کشور محسوب میشه.قیمت بلیطش هم خیلی ارزونه

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد