رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ شهریور ۱۳۹۲

هفتمین جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین

لینک این مطلب کپی شد!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برپایی هفتمین جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین و رونمایی از ثبت ملی آن در این استان خبر داد.

80787284-4792992 هفتمین جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین
رونمایی از ثبت ملی جشنواره بین‎المللی اقوام ایران در گلستان
به گزارش جام جم، قربان عباسی اظهار داشت: طنین هفتمین جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در شهرستان‎های کردکوی و گنبدکاووس نیز به گوش خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به منظور بهره‎برداری مردم شریف استان از برنامه‎های هفتمین جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین، بخشی از برنامه‎های جشنواره در شهرستان‎های گنبدکاووس و کردکوی نیز برگزار می‎شود.

عباسی با اشاره به اهمیت اشاعه و معرفی فرهنگ اقوام ایران زمین افزود: طبق سنوات گذشته، در یکی از روزهای جشنواره گروه‎های آیینی و موسیقی اقوام سراسر کشور به اجرا برنامه‎های هنری و موسیقی‎های سنتی و مراسم آیینی در شهرستان‎های مذکور می‎پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین به ثبت ملی جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین اشاره کرد و افزود: در جشنواره امسال از ثبت ملی این جشنواره رونمایی خواهد شد.

هفتمین جشنواره بین‎المللی فرهنگ اقوام ایران زمین هشتم تا یازدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‎های استان گلستان برگزار خواهد شد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *