رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ آبان ۱۴۰۰

هتل پارمیدا مشهد

اشتراک گذاری

هتل پارمیدا مشهد یک هتل سه ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا علیه السلام که یکی از اصلی ترین خیابانهای منتهی به حرم مطهر است واقع شده است . به طوری که پیاده تا حرم حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارید. در نتیجه برای زوار محل اقامت بسیار مناسبی به شمار می‌رود. اگر هم قصد خرید داشتید می‌توانید به راحتی به بازار رضا و بازار هفده شهریور که در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته‌اند بروید.

همچنین هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس دسترسی راحتی به دیگر مراکز گردشگری و تجاری شهر خواهید داشت.

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم بر خوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به تلویزیون، کمد لباس و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی هم در همه اتاق‌ها موجود است. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید از بین اتاق‌های دوتخته تا پنج‌تخته بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی درهر سه وعده غذایی پذیرای میهمانان هتل است. همچنین بعد از زیارت یا گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحتی کوتاه از صرف نوشیدنی و دسر لذت ببرید. در هتل پارمیدا مشهد لابی شیک هتل با فضایی دلنشین و آکواریو می‌منحصربه‌فرد اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند.

امکانات رفاهی

در این هتل هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است. برای مثال می‌توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود در سونا و جکوزی ریلکس کنید. به‌علاوه با اقامت در این هتل به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل (با ظرفیت محدود) استفاده کنید. برای رفتن به دیگر نقاط شهر تاکسی‌سرویس هتل آماده ارائه خدمات به شماست. صندوق‌امانات و برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی درون شهری و برون شهری هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.وجود بزرگترین آکواریوم آب شیرین هتلی با حدود ۱۰۰ ماهی زیبا و متنوع از جذابیت های منحصر به فرد این هتل محسوب میشود.

هتل پارمیدا مشهد

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان خراسان رضوی ، مشهد خیابان امام رضا ۲۴ هتل پارمیدا مشهد.

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    اطاق هایش تمیز بود سرویس غذا خوریش افتضاه بود از غدایش اصلا راضی نبودم نروید پشیمان میشوید

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *