رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

لینک این مطلب کپی شد!

هتل پارسیان سوئیت اصفهان متعلق به زنجیره هتلهای بین المللی پارسیان در مساحتی برابر با ۱۲۳۰ متر مربع و زیربنای ۵۲۳۵ متر مربع در مرکز شهر اصفهان احداث شده است . در سال ۱۳۹۲ در بخشهای مختلف نظیر رستوران، کافه تریا، لابی، اتاقها، نصب پنجره های دوجداره. استقرار تلویزیون های جدید LED و … مورد بازسازی و نوسازی اساسی قرار گرفته است. این هتل با ظرفیت تعداد ۴۸ اتاق و موقعیت مکانی منحصربه فرد و مشرف به پل تاریخی سی و سه پل و زاینده رود و چشم انداز بی-نظیر شهری این امکان را برای مهمانان میسر نموده است. تا به آسانی از مراکز تاریخی و جاذبه های توریستی و اماکن تجاری شهر بازدید نمایند.

هتل پارسیان سوئیت با متوسط درصد اشغال ۸۰٪ سالیانه و ارائه خدمات مطلوب و در حد هتل های چهار ستاره توانسته است گامی بزرگ در جهت رفاه گردشگران داخلی و خارجی بردارد. تمام تلاش این مجموعه با کمک نیروهای تحصیل کرده در مقاطع عالیه دانشگاهی. ارائه خدماتی شایسته به میهمانان گرانقدر و جلب رضایتمندی آنان می باشد.هتل پارسیان سوئیت (از مجموعه هتل‌های پارسیان) یک هتل سه‌ستاره واقع در مرکز شهر اصفهان است.

-پارسیان-سوئیت-اصفهان4-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

اتاق و سوئیت

هتل دارای ۵۲ اتاق دو تا چهار‌تخته و سوئیت ‏مجهز است. ازجمله مهم‌ترین امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه‌مطبوع، پنجره‌های عایق صدا، تلویزیون هوشمند، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سرویس‌بهداشتی فرنگی، سشوار و لوازم‌بهداشتی اشاره کرد.

-پارسیان-سوئیت-اصفهان6-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

رستوران و کافی شاپ

رستوران «سی‌و‌سه‌پل» هتل با نمایی بی‌نظیر از سی‌و‌سه‌پل و زاینده‌رود و نیز ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی ‌است. همچنین انواع فست‌فود و نوشیدنی‌ در کافه تریا «سی‌و‌سه‌پل» واقع در لابی هتل سرو می‌شود.

-پارسیان-سوئیت-اصفهان2-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

امکانات رفاهی هتل پارسیان سوئیت اصفهان

از دیگر امکانات ارائه شده در هتل پارسیان سوئیت  می‌توان به اینترنت وای‌فای در اتاق‌ها و لابی. صندوق‌امانات، پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، کافی‌نت، خدمات فکس و فتوکپی، انبار چمدان و پذیرش ‌۲۴‌ساعته اشاره کرد.

نحوه دسترسی به هتل پارسیان سوئیت اصفهان

آدرس : اصفهان ، ابتدای بلوار آینه خانه ، مقابل سی و سه پل

-پارسیان-سوئیت-اصفهان-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

-پارسیان-سوئیت-اصفهان1-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

-پارسیان-سوئیت-اصفهان3-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

-پارسیان-سوئیت-اصفهان7-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

-پارسیان-سوئیت-اصفهان8-800x533 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

4-2 هتل پارسیان سوئیت اصفهان

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    رفتار کارکنان خوب بود،بهتر بود خود هتل پارکینگ داشت چون محدودیت ساعت ورود و خروج دارد.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتلی هست که نسبت به قیمتی که میپردازین عالی هست.فقط ما ساعت ۱۲ رسیدیم به هتل و اتاق رو تا ۲ بهمون تحویل ندادن.در صورتی که اتاق خالی بود و مشکلی هم نداشت.

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *