جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسه مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ دی ۱۳۹۷

هتل دو ستاره پارسه مشهد یکی از بهترین هتلهای دو ستاره شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل در فاصله ۲۰ دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) با امکانات قابل قبولی آماده پذیرایی از شما زائرین عزیز می باشد.از امکانات هتل پارسه مشهد می توان به: رستوران (با ظرفیت ۱۳۰ صندلی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس)، کافی شاپ، آسانسور، اینترنت، لاندری، پارکینگ (با ظرفیت ۲۰ خودرو)، سیستم سرمایش اسپیلت، سیستم گرمایش از کف و … اشاره کرد.مزیت‌هایی است که هتل پارسه را از سایرین متمایز کرده است. هتل پارسه ۴۶ اتاق شامل ۵ اتاق دو تخته، ۱۵ اتاق دو تخت همراه با یک کاناپه، ۱۵ اتاق سه تخت همراه با یک کاناپه، ۵ آپارتمان یک خوابه ۵ تخت و ۶ آپارتمان دو اتاق خوابه ۵ تخت و یک کاناپه است.

از امکانات هتل ۲ ستاره پارسه مشهد می توان به: رستوران (با ظرفیت ۱۳۰ صندلی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس)، کافی شاپ، آسانسور، اینترنت Wifi (رایگان محدود)، لاندری، پارکینگ (با ظرفیت ۲۰ خودرو)، سیستم سرمایش اسپیلت، سیستم گرمایش از کف و … اشاره کرد.از این گذشته رستوران آن منوی کاملی دارد که شامل ۱۲ نوع غذا برای ناهار و ۱۰ نوع غذا برای شام است.

لازم به ذکر است لابی هتل پارسه با قرار دادن اتومبیل های لوکس کلاسیک جهت علاقه مندان به تماشای این نوع اتومبیل ها و نیز پرسنل مجرب و کارآزموده آماده است تا خدمات قابل قبولی را به شما میهمان گرامی ارائه دهند تا خاطره خوبی از اقامت در مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را تجربه کنید.
هتل پارسه با اینکه هتل نسبتا کوچکی است اما از فضای بازی کودکان غافل نشده است و داشتن سالن بازی مخصوص کودکان یکی از ویژگی‌هایی است که مورد توجه مهمانان قرار گرفته است. چایخانه سنتی وکافی‌شاپ از دیگر جذابیت‌های هتل پارسه است.
آدرس: “مشهد، خیابان دانش غربی، دانش غربی ۵/۱، خیابان کامیاب، پلاک ۶۰.

تلفن :۰۵۱۳۱۹۹۴

هتل پارسه مشهد2 هتل پارسه مشهد
هتل پارسه مشهد1 هتل پارسه مشهد
هتل پارسه مشهد3 هتل پارسه مشهد
هتل پارسه مشهد4 هتل پارسه مشهد
هتل پارسه مشهد5 هتل پارسه مشهد
هتل پارسه مشهد6 هتل پارسه مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل ۳ ستاره پارسه با پرسنل خوب و منضبط .اتاقی که ما انتخاب کردیم خیلی ترو تمیز بود.و سرویس رفت و برگشت به حرم داشت .همچنبن سرویس رفت و برگشت به فرودگاه هم داره.در مورد غذا هم غذاهای خوبی بود اما نه لزوما عالی .در کل غذاهاش بد نبود.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    این هتل در نزدیکی حرم قار گرفته و پارکیک اختصاصی هم برای سفر به مشهد با ماشین داره.ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و ایستگاه قطار هم دارن

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *