رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ آذر ۱۴۰۰

هتل کوهرنگ شهرکرد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل کوهرنگ شهرکرد ، هتلی سه ستاره مانند نگینی در طبیعت وصف‌ناپذیر و در مقابل آبشار دیدنی این شهرستان کوهرنگ قرارگرفته است. این هتل مجاور پیست اسکی چلگرد واقع شده است که مسافران گرامی می‌توانند از این مجتمع تفریحی و ورزشی به راحتی استفاده کنند. موقعیت مکانی این هتل توانسته است نظر بسیاری از گردشگران و طبیعت‌گرد‌ها را به خود جلب کند. هتل کوهرنگ مکانی آرام با چشم‌اندازی زیبا، مناسب برای تعطیلات آخر هفته است.

این هتل مکانی مناسب برای گردشگرانی است که مایلند شبی را در نزدیک جاذبه های توریستی کوهرنگ بگذرانند و وقت بیشتری گذاشته تا از هوای لطیف و مناظر زیبای اطراف لذت ببرند….کوهرنگ خود یک مقصد گردشگری و منطقه ویژه گردشگری است. در این شهر توریستی همه چیز فراهم است، زمستان پیست اسکی چلگرد آن و نظاره نشستن بر آرامش برف های آرمیده در دل کوهستان، بهار دشت لاله های واژگون و تابستان هوایی مطبوع و نسیم کوهستان و پاییز نیز که میهمانی رنگ هاست و کوهرنگ را می توان در جامه ای از رنگ های نو و بدیع به نظاره نشست.

هتل کوهرنگ شهرکرد

هتل کوهرنگ مشرف به تونل کوهرنگ و پیست اسکی چلگرد، اگر زمستان باشد چای گرم یا قهوه ای تلخ، برای شما فراهم می آورد و اگر بهار باشد هم باز دشت و آب را زیر پایتان جاری می کند و شما می مانید و نظاره نشستن بر دامنه زیبایی ها و ساعاتی خوش که مانند برگی زرین در دفتر زندگی تان خواهد درخشید.از دیگر امکانات هتل می توان به سالن همایش، رستوران باغذاهای متنوع ایرانی و محلی اشاره نمود.

هتل کوهرنگ شهرکرد

امکانات هتل

عمومی : پارکینگ/ آسانسور/ لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: سالن صبحانه خوری.
مديا و ديجيتال : اينترنت در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای فضای سبز/ نمای دشت نمای رو به حیاط.
خدمات :روم سرويس /دستگاه واکس کفش/ فكس.

نحوه دسترسی

آدرس: چهارمحال بختیاری – شهرستان کوهرنگ – روبروی آبشار

هتل کوهرنگ شهرکرد

هتل کوهرنگ شهرکرد

هتل کوهرنگ شهرکرد

هتل کوهرنگ شهرکرد

هتل کوهرنگ شهرکرد

هتل کوهرنگ شهرکرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *