جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل سپاهان اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۴۰۰

هتل سپاهان اصفهان هتل سه ستاره تاپ با خدمات ۴ ستاره از اولین اقامتگاه های استاندارد اصفهان است. این هتل که دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی ادر مرکز شهر و در نزدیکی بناهای تاریخی مثل میدان نقش جهان و مساجد شیخ لطف الله و امام و میدان کهنه قرار گرفته است. هتل کلیه امکانات رفاهی را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد که از جمله جاذبه های این هتل چشم انداز میدان نقش جهان در طبقه سوم است که میهمانانش را به تماشای دلنوازی هایی از زیباترین جاذبه های تاریخی شهر دعوت می کند.

میدان نقش‌جهان، بازار شهر اصفهان، سی و سه پل و کاخ هشت‌بهشت ازجمله اماکنی هستند که پیاده از این هتل می توان رفت . همچنین فاصله هتل تا پایانه مسافربری با ماشین حدود ۲۰ دقیقه و تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه است.

هتل سپاهان اصفهان 800x450 هتل سپاهان اصفهان

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۴۲ باب اتاق در سه طبقه است. اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، فضای نشیمن، میزآرایش، کمدلباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام به‌همراه سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های یک تخته هتل سپاهان را رزرو کنید. اتاق‌های دوتخته یا به صورت «دبل» با ۱ تخت دونفره یا «توئیین» با ۲ تخت یک نفره ارائه می‌شوند. برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر هم اتاق‌های سه تخته، چهارتخته و پنج تخته در نظر گرفته شده‌است.

هتل سپاهان اصفهان 6 800x600 هتل سپاهان اصفهان

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل در طبقه سوم واقع شده و فضایی زیبا و دلنشین دارد. ضمن اینکه با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. همچنین کافی‌شاپ هم در همان محل با سرو انواع نوشیدنی و دسر مکان مناسبی برای استراحت و معاشرت با هم‌سفران است.

هتل سپاهان اصفهان 2 800x451 هتل سپاهان اصفهان

دیگر امکانات هتل

با اقامت در هتل سپاهان پارسیان در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و آن‌دسته از میهمانانی که با خودرو شخصی سفر کرده‌اند می‌توانند از پارکینگ مسقف هتل استفاده کنند. (البته ظرفیت پارکینگ ۱۵ خودرو است)
برای رفتن به نقاط مختلف شهر هم می‌توانید از تاکسی سرویس هتل کمک بگیرید. لابی، صندوق‌امانات، آسانسور و خدمات خشک‌شویی نیز از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

هتل سپاهان اصفهان 3 800x451 هتل سپاهان اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان – خیابان استانداری – انتهای خیابان فرشادی
تلفن :۰۳۱۳۲۲۲۱۲۳۵

هتل سپاهان اصفهان 8 800x450 هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان اصفهان 7 800x600 هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان اصفهان 5 800x600 هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان اصفهان 4 800x451 هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان اصفهان 1 800x451 هتل سپاهان اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل قدیمی و نوستالژی برای ما.خیلی خاطرات خوبی از این هتل داریم.حتما بهتون اینجا رو پشنهاد میکنم.رستوران این هتل هم واقعا درجه یک هست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد