رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ مهر ۱۳۹۹

هتل راتینس ماسال

لینک این مطلب کپی شد!

هتل راتینس ماسال ،یکی از هتل های این شهر زیبا می باشد که در جایی بسیار خوش و آب و هوا و بسیار دیدنی قرار دارد و منظره ای وصف نشدنی را در اختیار شما قرار می دهد.شهر ماسال در استان گیلان (از استان های شمال ایران) قرار دارد که دارای زیبایی های و مناظر طبیعی زیادی می باشد، هتل راتنیس در این منطقه ساخته شده است که سرسبز ترین نقطه ایران می باشد.هتل راتینس ماسال تنها هتل چهار ستاره شهرستان توریستی ماسال و بزرگترین هتل در غرب گیلان است که در فضای نزدیک به کوهستان‌های سرسبز ماسال دایر شده است. دو طرف این هتل را کوهستانی سرسبز و زیبا پوشانده که نمایی متفاوت را برای ساکنان این هتل پدید آورده است.

هتل رانیتس ماسال

راتینس یک نام تالشی اصیل است. در تاریخ قوم تالش، نام سردار تالش راتنیس به همراه نام سردار دیگر تالش آرتاگراس دیده می‌شود که در شکل‌گیری حکومت کوروش کبیر با همراهی ۲۰ هزار سرباز تالشی تاثیر بسزایی داشته‌اند. تالش‌ها این موضوع را نشانه غرور و عظمت ملی قوم خود می‌دانند.

هتل چهار ستاره راتینس ماسال در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. این هتل ۴ طبقه با ۴۲ باب اتاق در کیلومتر ۴ بلوار ماسال به شاندرمن واقع شده و از مزایای آن میتوان به چشم انداز زیبای کوه و جنگل در دل طبیعت بکر اشاره نمود.این هتل به جاذبه ها گردشگری بسیار نزدیک است و هر ساله مسافران زیادی به این منطقه سفر کرده تا از چشم اندازه ها و مناظر طبیعی این منطقه لذت ببرند، محوطه این هتل بسیار زیباست و دارای مزارع سرسبزی می باشد. از جمله این جاذب ها می توان غار آویشو و آبشار جیره وزن را نام برد. و برای خرید می توانید به بازار شهر ماسال رفته که بسیار نزدیک است و در زمان کمی به آنجا می رسید. این هتل به سواحل دریای مازندران نزدیک است و کمتر از یک ساعت می توان به آنجا رسید.

هتل راتینس ماسال

هتل راتینس ۳۶ اتاق دارد و هرکدام از این اتاق ها با چیدمان متفاوتی طراحی شده اند. دیزاین خاص و چشم نواز تجهیزات این هتل شمارا مجاب به تحسین می کند.اتاقهای هتل راتنیس با چشم اندازی زیبا در سرسبزترین نقطه شمال کشور و در استان گیلان، شهر ماسال، مجهز به لوازم لوکس و مجلل که همگی دارای تلویزیون، سیستم های امنیتی ، اعلام حریق ، تلفن، اینترنت WI-FI پرسرعت، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و دیگر امکانات ویژه هتلهای چهار ستاره هستند. در راستای این خدمات، این مجموعه کوشیده با استفاده از ظرفیت های موجود از بهترین کادرهای آشپزی کشور، غذاها و فست فود های با کیفیت بسیار بالا را به شما عزیزان میهمان ارائه دهد. فست فود هتل راتینس ماسال، بهترین فست فود ماسال و بزرگترین آن در غرب گیلان بوده و به صورت همزمان در فضایی زیبا و منحصر به فرد به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد.

هتل راتینس ماسال

خدمات و امکانات هتل راتینس ماسال

از جمله خدمات و امکانات این هتل نوساز می توان به مواردی زیادی اشاره کرد، از جمله: امکان برگزاری تورهای کوهنوردی و قایق سواری در سطوح مختلف و براساس سلیقه مسافران، آشپزخانه که امکان سفارش غذاهایی محلی و سنتی وجود دارد، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، وجود پارکینگ مخصوص مسافران این هتل که ظرفیت ۲۱۰ خودرو را دارد، کافی شاپ اختصاصی، رستوران این هتل که ظرفیت پذیرایی از ۴۸۰ نفر را داشته، وجود لابی با ظرفیت ۲۵ نفر که دارای اینترنت نیز می باشد، سیستم های امنیتی و اعلام حریق و لوازم مجلل و تلویزیون و بهترین فست فود شهر ماسال در این هتل وجود دارد.
همچنین لابی هتل راتینس با نمایی بسیار باشکوه زینت بخشیده شده و بر روی دیوارهای آن می‌توان تابلوهایی با طرح و رنگ‌های مختلف دید که چشم را نوازش می‌دهند، حتی سنگ‌های سیاه کف زمین نیز به گونه‌ای تمیز و شیک طراحی شده‌اند که می‌توانید تصویر خود را در آن‌ها ببینید. ظرفیت لابی ۲۵ نفر برآورد شده است و مسافران به راحتی می‌توانند برای لحظاتی روی مبل‌های آنجا استراحت کرده و از اینترنت رایگان آنجا استفاده کنند.

هتل راتینس ماسال

نحوه دسترسی به هتل راتینس ماسال

آدرس :ماسال، کیلومتر ۴ جاده ماسال به شاندرمن

هتل راتینس ماسال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *