رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ دی ۱۴۰۱

هتل دریا لتر رامسر

اشتراک گذاری

هتل دریا لتر رامسر ، بوتیک هتلی خاص که در منطقه لتر و در کنار جنگل های انبوه هیرکانی واقع شده است . در تمامی معماری و احداث این مجموعه سعی بر این بوده که هتل در طبیعت و همگام با طبیعت باشد .طراحی هتل ، ضمن حفظ امنیت و رفاه حال مشتریان در بالاترین سطح ، زیبایی و تنوع ساختمان را در خور تقدیر نگه داشته بطوریکه این ساختمان ۸ وجهی ، از هر وجه دارای طرحی متفاوت و نمایی خاص می باشد که همگی با متریال عالی و حفظ سلیقه کار شده است که همین تنوع در درون ساختمان نیز به چشم می خورد.هتل دریا لتر دارای ۱۱ واحد مجزا به صورت ۲ خوابه همراه با آشپزخانه، بعلاوه لابی، کافی شاپ و رستوران روف گاردن طراحی گردیده است که مساحت کل هتل ۱۲۰۰ مترمربع می باشد.

هتل دریا لتر رامسر

اتاق و سوئیت

هیچ یک ازواحد های اقامتی همانند دیگری نیستند و مسافران می توانند با اقامت در هر ۱۱ واحد این هتل، تجربه ی متفاوتی داشته باشند . در امر پذیرایی نیز دو مکان یکی در لابی و در کنار پذیرش و دیگری در طبقه آخر (( روف گاردن )) در نظر گرفته شده که دسترسی به آنها بواسطه آسانسور براحتی از هرجای هتل مقدور است .معماری بکار رفته در اتاق های هتل به صورت : تروپیکال ((گرمسیری ، زوج ، مدرن ، محلی ، شمالی ، عربی و خانوادگی)) است .دو واحد طبقه آخر بصورت دوبلکس طراحی شده تا مسافرانی که قصد اقامت بیشتر در مجموعه را دارند از کیفیت بالاتر پذیرایی و آرامش بیشتری برخوردار باشند. تا تنوع تجربه اقامت برای مشتریانی که خواهان اقامت چندین باره در هتل هستند تامین و همچنین برای طیف بیشتر از سلیقه ها پاسخگو باشد .

هتل دریا لتر رامسر

امکانات هتل دریا لتر رامسر

معماری هتل به گونه ای است که به همه مناظر اطراف (( دریاخزر ، دریاچه میجران ، جنگل انبوه دالخانی و کوه سماموس )) مشرف است و این از هشت ضلعی بودن معماری آن نشات گرفته است .امکانات رفاهی هتل بطور متمرکز در طبقه همکف مستقر می باشد و تنها باربیکیو آن در روف گاردن مستقر شده که ضامن پذیرایی بهتر از مهمان گرانقدر می باشد .
%۶۰ انرژی مورد نیاز هتل توسط نور خورشید تامین میگردد .
%۶۰ آب مورد نیاز هتل از چشمه آب طبیعی داخل هتل تامین می گردد .
مدیریت رستوران روف گاردن لتر با رستوران سلف دریا به جهت کیفیت خدمات دهی بالاتر، متحد در نظر گرفته شده است.

هتل دریالتر رامسر

نحوه دسترسی

آدرس : مازندران ، شهر رامسر

هتل دریالتر رامسر

هتل دریا لتر رامسر

هتل دریا لتر رامسر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *