رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل داوینکو بانه

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ اسفند ۱۳۹۷

هتل تفریحی داوینکو، یکی از هتل‌های مُجلّلِ شهر تجاری بانه واقع در استان کردستان است که ضمن مجهّز بودن به سیستم مدیریت هوشمند و امکانات رفاهی جهت ارائه‌ی خدمات اقامتی، دارای بخش‌هایی همچون رستوران ویژه، رستوران سنّتی، صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ، تالار پذیرایی مجلّل، غذای آماده‌ی سالم و با کیفیت، خشکشویی با مدرن‌ترین ماشین‌آلات و سالن جلسات اداری و آموزشی می‌باشد.بخش اقامتی هتل داوینکو دارای ۳۲ اتاق بوده و با ظرفیت بیش از ۸۰ تخت یک نفره، دو نفره و سه نفره، آمادهی ارائهی خدمات اقامتی به میهمانان گرامی میباشد. رستوران ویژهی هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر و تالار پذیرایی آن باظرفیت بیش از ۲۵۰ نفر، آمادهی میزبانی از میهمانان ارجمند میباشد. کافیشاپ هتل داوینکو نیز با طراحی داخلی زیبا و چشماندازی دلانگیز از کوهستانهای سرسبز بابوس و آربابا میزبان شما جهت سرو انواع نوشیدنیهای لذّتبخش سرد و گرم خواهد بود.

همشهریان عزیز و هموطنان گرامی میتوانند با سفارش غذای آماده از طریق رستوران بیرونبَر هتل داوینکو، در هر نقطه از شهر بانه از بهترین و باکیفیتترین غذای شهر بهرهمند شوند.

واحدهای اقامتی هتل داوینکو مجهّز به سیستم مدیریت هوشمند(BMS) و امکانات رفاهی جهت ارائهی خدمات اقامتی میباشند و نیز دارای بخشهایی همچون رستوران ویژه(VIP)، رستوران سنّتی، صبحانهخوری، کافیشاپ، تالار پذیرایی مجلّل، غذای آمادهی سالم و با کیفیت، خشکشویی با مدرنترین ماشینآلات و سالن جلسات اداری و آموزشی میباشد.
بخش اقامتی هتل داوینکو دارای ۳۲ اتاق بوده و با ظرفیت بیش از ۸۰ تخت یک نفره، دو نفره و سه نفره، آمادهی ارائهی خدمات اقامتی به میهمانان گرامی میباشد.
برنامهی پذیرایی هتل داوینکو از نوع کنتینانتال(CB) یعنی شامل تخت و صبحانه(Bed & Breakfast) میباشد.
امکانات اتاق شامل :
سیستم هوشمند(BMS)، تلویزیون، مینی بار، بالش نرم، دوش حمام، توالت ایرانی و فرنگی، بالکن، چشمانداز رو به شهر و کوه، اینترنت پر سرعت، ارائهی سرویس غذا و نوشیدنی به میهمان تا ساعت ۲۳:۴۵

رستوران هتل داوینکو، از رستوران‌های لوکس شهر تجاری بانه با طراحی داخلی زیباست که در پرتو عملکرد کارکنانِ آموزشیافته، میتواند فضایی آرام و لحظاتی خوش را برای میهمانان به ارمغان بیاورد.
این رستوران با ظرفیت بیش از ۱۵۰ نفر میهمان در طبقهی اول هتل با چشماندازی دلانگیز از فضای سبز کوهستانهای دوزین، بابوس و آربابا و با ترکیبی از غذاهای ویژه و با طعمی کمنظیر، آمادهی سرویسدهی به میهمانان گرامی و شهروندان شریف بانه و عموم هموطنان ارجمند میباشد.

کافی شاپ هتل داوینکو در شهر تجاری بانه، با فضایی دنج و آرام و با سرپرستی کافه‌ مَن‌های مجرّب، لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را برای میهمانان گرامی به ارمغان میآورد.
این کافیشاپ با ظرفیت بیش از ۴۰ نفر میهمان با چشماندازی دلانگیز از فضای سبز کوهستانهای بابوس و آربابا و با سرو انواع نوشیدنیهای گرم و سرد، آمادهی سرویس دهی به میهمانان گرامی و شهروندان شریف بانه و عموم هموطنان ارجمند میباشد.
آدرس :بانه بلوار دانشگاه(بلوار سقز)، هتل داوینکو
تلفن :۰۸۷۳۴۲۵۰۶۴۳
همراه :۰۹۱۸۳۷۴۰۷۲۶
-داوینکو-بانه هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه1 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه2 هتل داوینکو بانه

 

-داوینکو-بانه4 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه5 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه6 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه7 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه8 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه9 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه10 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه11 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه12 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه13 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه14 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه15 هتل داوینکو بانه

-داوینکو-بانه16 هتل داوینکو بانه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *