جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ایرانیان قزوین

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ بهمن ۱۴۰۱

هتل ایرانیان قزوین ، یکی از هتلهای خوب شهر قزوین که دارای سه ستاره می باشد. هتل ایرانیان قزوین با پرسنل مجرب و محیطی آرام می باشد . این هتل در فاصله هشت کیلومتری از شهر قزوین و در شهرک هفت سنگان واقع شده‌است. ازجمله مزایای هتل قرارگیری در منطقه‌ای آرام و به دور از شلوغی‌های شهر است که در عین حال دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری همچون آب انبار سردار قزوین، پیغمبریه قزوین، موزه قزوین و غیره دارد. فاصله هتل تا فرودگاه حدود هفت کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن نه کیلومتر است.

هتل ایرانیان هتل ایرانیان قزوین

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و فضایی راحت و دلنشین دارند. به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال می‌توان به تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون، مبل نشیمن، چای‌ساز و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
اگر به تنهایی سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌های یک‌تخته را رزرو کنید. برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها هم اتاق‌های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. اما اگر به همراه خانواده یا دوستان پرجمعیت تر خود سفر می‌کنید اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته گزینه مناسبی برای اقامت شما در این هتل هستند. اما اگر به دنبال اقامتی لوکس تر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها فضای بیشتری و امکانات بهتری داشته و سه نفر ظرفیت دارند.

هتل ایرانیان قزوین 10 هتل ایرانیان قزوین

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل فضایی شیک و چشم‌اندازی زیبا دارد. این رستوران با ارائه منو غذایی متنوع شامل غذاهای لذیذ ایرانی، سنتی، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از سلایق مختلف میهمانان هتل است. در کافی‌شاپ هتل هم می‌توانید ضمن استراحت و معاشرت با هم‌سفران از سفارش انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

هتل ایرانیان قزوین 6 هتل ایرانیان قزوین

امکانات رفاهی هتل ایرانیان قزوین

در این هتل به منظور آسایش خاطر میهمانان امکانات رفاهی متنوعی فراهم شده‌است. برای مثال می‌توان به مجموعه ورزشی و آبی آن اشاره کرد. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا برای رفع خستگی در حمام ترکی و جکوزی ریلکس کنید. برای آقایان خدمات ماساژ هم مهیا است. این هتل همچنین دارای سالن‌های پذیرایی چندمنظوره جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری و سمینارها است. این سالن‌ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز بوده و با توجه به هدف برگزاری رویداد، امکان تغییر چیدمان هم دارند. خدمات اینترنتی و فکس و فتوکپی هم برای میهمانان و شرکت کنندگان در مراسم در دسترس است.
به‌علاوه با اقامت در این هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با خودرو شخصی می‌توانید از پارکینگ روباز هتل استفاده کنید. سالن‌های آرایش بانوان و آقایان، آتلیه فیلم و عکس، کرایه دوچرخه، صندوق‌امانات و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

هتل ایرانیان قزوین 9 هتل ایرانیان قزوین

نحوه دسترسی به هتل ایرانیان قزوین

آدرس: قزوین- هشت کیلومتری شهر قزوین – هفت سنگان – ابتدای بلوار استاد محصص – نبش نرگس ۷

هتل ایرانیان قزوین 1 1 هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان قزوین 2 1 هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان قزوین 3 1 هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان قزوین 4 1 هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان قزوین 5 1 هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان قزوین 7 هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان قزوین 8 هتل ایرانیان قزوین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    زمانی که من اقامت داشتم هتل خلوت بود و من دچار مشکل نشدم. فقط پارکینگ هتل داخل هتل نبود و روبروی هتل بود بقیه موارد همه چی خوب بود.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    زمانی که من اقامت داشتم هتل خلوت بود و من دچار مشکل نشدم. فقط پارکینگ هتل داخل هتل نبود و روبروی هتل بود بقیه موارد همه چی خوب بود.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد