جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آپارتمان سپهر تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ دی ۱۴۰۰

هتل آپارتمان سپهر تهران، هتلی دو ستاره است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد .چند سال بعد در سال ۱۳۹۶ برای ارتقاء سطح امکانات و افزایش کیفیت خدمات تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. این هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران قرار گرفته و بالکن اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر و طبیعت را به مهمانان ارائه می دهند.
بعلاوه قرار گیری در خیابان شهید فیاضی( فرشته قدیم) دسترسی مهمانان به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی پایتخت آسان کرده است. این هتل ۵ طبقه، چهل اتاق مبله و مجهز دارد. تمامی اتاق های هتل سپهر تهران مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند. اتاق های هتل سپهر تهران دارای آَشپزخانه هستند و وسیله پخت و پز و امکاناتی مانند یخچال و چای ساز هم در آن ها قرار داده شده است. تلویزیون نیز در اتاق های هتل سپهر قرار داده شده تا مهمانان حتی در سفر هم تماشای برنامه مورد علاقه خود را از دست ندهند.

هتل آپارتمان سپهر تهران1 هتل آپارتمان سپهر تهران

اتاق و سوئیت

مهمانان هتل سپهر در داخل اتاق ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را دارند . حمام و سرویس بهداشت داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند صابون، شامپو، حوله و غیره هستند. صندوق امانات، تلفن، خدمات روم سرویس و صبحانه، مبلمان و کمد لباس از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در اتاق های هتل سپهر تهران است. هتل سپهر تهران شاید هتلی دو ستاره باشد اما امکاناتی فراتر از یک هتل دوستاره معمولی دارد. در این هتل آپارتمان خدمات لاندری و خشک شویی ارائه شده و خدمات خانه داری آن زبانزد مهمانان است.

هتل آپارتمان سپهر تهران6 هتل آپارتمان سپهر تهران

امکانات هتل آپارتمان سپهر تهران

عمومی:آسانسور /صندوق امانات لابی/ تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ /سالن صبحانه خوری.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی.
مديا و ديجيتال : اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای رو به حیاط /نمای کوچه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ لاندری/ خشکشویی/ خدمات بیدار باش/ خدمات اتو/ صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان /فتوکپی/ خدمات اینترنتی.

هتل آپارتمان سپهر تهران7 هتل آپارتمان سپهر تهران

هتل سپهر تهران کافی شاپ مدرنی هم دارد که با انواع نوشیدنی ها، دمنوش ها، اسنک ها و میان وعده ها آماده پذیرایی از مهمانان است. مهمانانی که دارای اتومبیل شخص هستند دیگر نگران جای پارک نباشند، هتل سپهر تهران فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان خود قرار داده است هرچند که این پارکینگ ظرفیت محدودی دارد.
هتل سپهر تهران کادری حرفه ای و خوش برخورد دارد و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و پذرش مهمانان گرامی است. هتل سپهر تهران مناسب مهمانانی است که می خواهند با صرف هزینه ای کم و معقول امکانات خوب و مناسبی را در اختیار داشته باشند.

نحوه دسترسی

آدرس:تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید فیاضی، چهارراه حسابی، کوچه سالور، پلاک ۱۱

هتل آپارتمان سپهر تهران هتل آپارتمان سپهر تهران

 

هتل آپارتمان سپهر تهران3 هتل آپارتمان سپهر تهران

هتل آپارتمان سپهر تهران4 هتل آپارتمان سپهر تهران

هتل آپارتمان سپهر تهران5 هتل آپارتمان سپهر تهران

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *