رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ آذر ۱۳۹۶

هتل آپارتمان آسا تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل آپارتمان سه ستاره آسا زیر مجموعه گروه هتل های ملل تهران است و در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید. این هتل شیک در یکی از بهترین مناطق شمال تهران واقع شده است. محیطی لوکس و مجلل با آپارتمان های مجهز به کلیه امکانات رفاهی و اقامتی در این هتل موجود است. از نقاط مثبت این هتل داشتن سالن ورزشی و استخر و سونا و جکوزی مجهز است، همچنین از لحاظ منطقه قرارگیری آن در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مناسب برای اقامت کاری است، همچنین تله کابین توچال تنها چند خیابان با آن فاصله دارد که مکان مناسبی برای پیاده روی شبانه و یا کوهنوردی است.گفتنی است که اکثر مهمانان این هتل برای سفرهای کاری خود در آن اقامت دارند. در ادامه برای اطلاع از امکانات این هتل سه ستاره بی نظیر با سیری در ایران همراه باشید.
امکانات
هتل آپارتمان آسا از افراد کمتر از هشت سال هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید. لطفا به این موضوع در انتخاب سرویس اضافه دقت نمایید.
امکانات هتل
کافی شاپ ، لابی ، رستوران ، خدمات خانه داری ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، آسانسور ، استخر ، سونا ، جکوزی
امکانات اتاق
تلفن ، اینترنت در اتاق ، تلوزیون ، سیستم تهویه مطبوع ، سرویس بهداشتی ایرانی ، حمام ، DVD پلیر ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سرویس بهداشتی فرنگی ، آشپزخانه ، چای ساز ، ماهواره ، صندوق امانات
اینترنت
بله – به صورت Wi-Fi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.
سایر توضیحات
درخواست رزرو تنها در صورتی قطعی می باشد که تاییدیه رسمی (Confirmation) برای درخواست کننده ارسال گردد. تاییدیه رزرو از طریق فکس و یا ایمیل ارسال می شود و ارسال آن از طریق پیامک اطلاع داده می شود. برای قطعی شدن رزرو و دریافت تاییدیه باید تمامی مبلغ رزرو قبل از ورود مسافر، شارژ گردد. قبل از ورود مسافر به هتل برای انجام اموری مانند دریافت تاییدیه، کنسل نمودن رزرو، تمدید رزرو، تغییر رزرو، تعویض اتاق و جابجایی فرد، می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن ۶۶۱۹۸۵۴۳-۰۲۱ و یا ایمیل info@ariabooking.ir تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید. لازم به توضیح می باشد در هنگام ورود به هتل میهمانی که اتاق به نام ایشان رزرو شده باید شناسنامه و کارت ملی خود یا پاسپورت با تاریخ معتبر را برای دریافت اتاق به مسئول پذیرش تحویل دهد. برای میهمانانی که به همراه خانواده سفر می نمایند، ارائه شناسنامه همراهان و احراز محرمیت برای دریافت اتاق در هتل ضروری میباشد. در صورت محرم نبودن همراهان رزرواسیون آریا هیچ مسئولیتی در قبال تحویل نشدن اتاق به میهمان نخواهد داشت. توجه نمایید در صورت ارائه هرگونه اطلاعات نادرست عواقب ناشی از آن بر عهده میهمان می باشد. در خصوص درخواست لغو رزرو (کنسلی) تنها در صورتی که ۱۴ روز قبل از ورود مسافر ارسال گردند تمامی مبلغ به حساب درخواست کننده بازگردانده خواهد شد و در صورتی که کمتر از ۱۴ روز مانده به ورود مسافر ارسال گردند متناسب با قوانین داخلی هتل اقدام خواهد شد. رزرواسیون آریا برای لغو (کنسل) نمودن رزرو هیچ سهمی را تحت عنوان کارمزد، عوارض و غیره از مسافرین محترم دریافت نمی نماید.

فاصله هتل تا اماکن مهم

• فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران : ۱۳ دقیقه با ماشین
• فاصله تا برج میلاد تهران : ۱۴ دقیقه با ماشین
• فاصله تا مصلی تهران : ۱۶ دقیقه با ماشین
• فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران : ۱۶ دقیقه با ماشین
• فاصله تا میدان ولی عصر تهران : ۲۰ دقیقه با ماشین
• فاصله تا میدان انقلاب تهران : ۲۱ دقیقه با ماشین
• فاصله تا ترمینال مسافربری غرب تهران : ۲۲دقیقه با ماشین

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره ۹
شماره تلفن: ۲۲۱۷۳۵۸۵

-آپارتمان-آسا-تهران هتل آپارتمان آسا تهران

-آپارتمان-آسا-تهران1 هتل آپارتمان آسا تهران

-آپارتمان-آسا-تهران2 هتل آپارتمان آسا تهران

-آپارتمان-آسا-تهران3 هتل آپارتمان آسا تهران

-آپارتمان-آسا-تهران4 هتل آپارتمان آسا تهران

-آپارتمان-آسا-تهران5 هتل آپارتمان آسا تهران

-آپارتمان-آسا-تهران6 هتل آپارتمان آسا تهران

-آپارتمان-آسا-تهران7 هتل آپارتمان آسا تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *