جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل‌های مشهد با ویو حرم

تاریخ بروزرسانی :
۷ خرداد ۱۴۰۲

مشهد بزرگ‌ترین شهر زیارتی ایران است که هر ساله زائران زیادی از تمام شهرهای ایران و حتی خارج از کشور برای زیارت حرم امام رضا به آن سفر می‌کنند. به همین خاطر، خیلی از افراد در زمان رزرو هتل در مشهد ترجیح می‌دهند هتل‌های نزدیک حرم امام رضا را برای اقامت انتخاب کنند. با توجه به این نکته قصد داریم در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب را برای شما آماده کنیم. پس اگر قصد سفر به مشهد را دارید، با ما همراه باشید.

رزرو هتل‌های نزدیک حرم امام رضا

در این مطلب ما سعی کردیم لیستی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا را برای شما آماده کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت الماس تریپ، هر کدام از این هتل‌ها را با ارزان‌ترین قیمت ممکن رزرو نمایید و از امکانات و ویژگی‌های متعدد آن‌ها نهایت لذت را ببرید. به‌عنوان آخرین نکته این را هم بگوییم‌ که معمولا هتل‌های نزدیک به حرم در اکثر روزهای سال، شلوغ و پر مسافرند. مخصوصا ایام تعطیل و مناسبت‌های مذهبی. پس بهتر است بلافاصله بعد از این‌که با سنجیدن گزینه‌های موجود انتخاب‌تان قطعی شد، جهت رزرو هتل اقدام کنید.

برای رزرو هر یک از هتل‌هایی که در ادامه معرفی کردیم تنها کافیست تعداد نفرات و مدت زمان اقامت را مشخص کرده و در صورت وجود ظرفیت کافی رزرو خود را قطعی کنید. با الماس تریپ در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید برای رزرو هتل در مشهد اقدام کنید و به بهترین هتل‌های مشهد دسترسی داشته باشید.

معرفی بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا

هتل بهبهان هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل بهبهان

در ادامه لیستی از هتل‌های مشهد که با حرم فاصله کمی دارند را در اختیارتان قرار داده‌ایم هر کدام از این هتل‌ها امکانات و خدمات متفاوتی دارند. شما می‌توانید بنا به بودجه و سلیقه‌تان مناسب‌ترین مورد را برای اقامت در همسایگی امام رضا (ع) انتخاب کنید.

هتل بهبهان مشهد

هتل بهبهان مشهد یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های نزدیک حرم است. این هتل در سال ۹۸ در خیابان امام رضا، امام رضا ۸ واقع شده و فاصله نسبتا نزدیکی تا حرم امام هشتم شیعیان دارد. در این هتل مجموعا ۹۹ تخت قرار گرفته‌است که آماده پذیرایی از شما زائران عزیز هستند. اتاق‌های این هتل همگی با معماری روز ایرانی ساخته شده‌اند و امکانات رفاهی متعددی که دارند تجربه یک اقامت لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد. داخل اتاق‌ها امکاناتی مثل حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آینه کمد، یخچال، تلفن، جاکفشی، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، حوله، دمپایی، چای، قند، آب معدنی، کتری برقی و تلویزیون وجود دارد.

از امکانات هتل هم می‌توان به تاکسی سرویس، سیستم اطفاء و اعلان حریق، اینترنت، نمازخانه، اتاق چمدان، رستوران و کافی شاپ، ترانسفر و گشت نیم‌روزی بنا به درخواست مسافر و… اشاره کرد. یک رستوران نیز داخل این هتل وجود دارد که با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌تواند تجربه یک وعده غذایی لذت بخش را برای شما فراهم نماید.

هتل قصر الضیافه 800x533 هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم در مشهد هتل قصرالضیافه است که در واقع بخشی از آن داخل خود حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل در ضلع شرقی حرم تاسیس شده است و بلافاصله پس از خروج از هتل وارد صحن هدایت خواهید شد. به این ترتیب این هتل نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا به شمار می‌رود. علاوه بر این، هتل قصرالضیافه یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود و می‌تواند یک اقامت بی دردسر و لذت‌بخش را برای شما رقم بزند. این هتل با سبک معماری سنتی و با الهام از معماری اسلامی ساخته شده است.

این هتل در سه طبقه و ۵۷ باب اتاق و سوئیت مجهز تاسیس شده‌است. موقعیت هتل به شکلی است که علاوه بر حرم مطهر می‌توانید به راحتی به بازارهای سنتی اطراف حرم مثل بازار رضا و هفده شهریور هم دسترسی داشته باشید. یک رستوران سنتی نیز با انواع غذاها آماده پذیرایی از شما است. این هتل پارکینگ رایگان هم دارد و در صورت داشتن خودرو شخصی می‌توانید آن را در پارکینگ هتل پارک نمایید.

هتل مدینه الرضا هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا مشهد

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب هتل مدینه‌الرضا است. این هتل در ۱۸ طبقه و ۲۸۸ واحد اتاق و سوئیت در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است. در صورتی که قصد شما از سفر به مشهد فقط زیارت است، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود چرا که فقط ۸۶ متر تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. شما می‌توانید فاصله حرم تا هتل را حتی با پای پیاده هم طی کنید و به راحتی خودتان را به حرم برسانید. هم‌چنین علاوه بر حرم مطهر، شما به بازارهای اطراف حرم و خیابان‌های اصلی نیز به راحتی دسترسی خواهید داشت.

این هتل در مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی تاسیس شده و با معماری اصیل ایرانی خودش، تجربه دلپذیری از مجاورت با حرم امام رضا را برای شما رقم می‌زند. در صورت رزرو اتاق در این هتل می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استقبال و بدرقه و ترانسفر راه‌آهن بدرقه در بین ساعت ۷ تا ۲۲ بهره‌مند شوید و در طول روز هم می‌توانید یک نوبت به صورت رایگان از استخر این هتل استفاده کنید. رستوران، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در لابی نیز از دیگر امکاناتی است که در هتل مدینه‌الرضا برای راحتی شما در نظر گرفته شده است.

هتل جواد هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک حرم مشهد هتل چهار ستاره جواد است که در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است. این هتل در ۸ طبقه و ۱۰۵ واحد تاسیس شده و تمامی اتاق‌های آن از امکانات رفاهی کامل برای پذیرایی از مسافرین برخوردار هستند. موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که می‌توانید به راحتی خودتان را از فرودگاه یا ایستگاه راه‌آهن به آن برسانید و در عین حال فاصله چندانی هم با حرم امام رضا ندارد. حتی در برخی از اتاق‌های این هتل شما می‌توانید نمای گنبد طلایی را هم داشته باشید و حتی از اتاق خودتان حرم امام رضا را مشاهده کنید. مانند دیگر هتل‌های نزدیک حرم، این هتل با بازارهای معروف نیز فاصله چندانی ندارد و می‌توانید به راحتی خودتان را به این هتل برسانید.

این هتل در مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳ واقع شده است و در واقع نزدیک‌ترین هتل چهار ستاره به حرم امام رضا به شمار می‌رود. بسته به اتاقی که رزرو می‌کنید، اقامت شما در این هتل به همراه صبحانه، یا به همراه هر سه وعده غذایی (Full Board) است. رستوران این هتل با فضایی زیبا و دلنشین امکان میزبانی از ۲۵۰ نفر را به صورت همزمان دارد. هم‌چنین در صورتی که با خودرو شخصی سفر می‌کنید هم می‌توانید از پارکینگ این مرکز اقامتی به صورت رایگان استفاده کنید.

هتل اترک هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل اترک

هتل اترک مشهد

در صورتی که به دنبال لیست هتل‌های نزدیک حرم مشهد با قیمت مناسب هستید، هتل اترک هم می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا است که سابقه‌ای نزدیک به ۵۰ سال دارد. هتل اترک در سال ۱۳۵۷ در ۱۱ طبقه و ۱۵۷ واحد تاسیس شده و تا به امروز با ارائه خدمات متنوع به مسافرین توانسته است نظر خیلی از آن‌ها را جلب نماید. این هتل در میدان بیت‌المقدس قرار گرفته و فاصله کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد.

در حال حاضر دو مجموعه رستورانی در این هتل قرار دارند که رستوران فضای باز آن در بالاترین طبقه این هتل و در واقع روی پشت بام آن تاسیس شده و با منظره‌ زیبایی که از حرم امام رضا به شما می‌دهد، می‌توانید تجربه منحصر به فردی از صرف ناهار یا شام خودتان داشته باشید. همچنین یک رستوران سنتی نیز با ارائه انواع غذاهای ایرانی در این هتل فعال است. در صورت نیاز می‌توانید از خدمات ۲۴ ساعته کافی شاپ هتل اترک نیز استفاده نمایید. یکی دیگر از امکانات این هتل، مجموعه ورزشی آن شامل سونا، سالن بدنسازی، جکوزی و دستگاه‌های ورزشی مختلف است. خدمات پزشکی، خشکشویی، اینترنت بی‌سیم، سالن پذیرایی، مینی بار، صندوق امانات و پارکینگ هم خدمات دیگری هستند که در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

هتل الماس 800x533 هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس یک هتل چهار ستاره و یکی از مجموعه هتل‌های الماس در شهر مشهد است. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ نیز به منظور ارتقاء سطح کیفی مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل از دو بلوک مجزا تشکیل شده که یکی از این بلوک‌ها ۵ طبقه و بلوک دیگر نیز ۷ طبقه است. مجموعا ۱۶۳ واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که با معماری مدرن و زیبای خود می‌توانند نظر هر گردشگری را جلب نمایند. به دلیل فاصله خیلی کم این هتل با حرم اما رضا شما می‌توانید فقط با ۶ دقیقه پیاده‌روی خودتان را به این حرم رسانید. نزدیکی این هتل به مراکز خرید بزرگ بازار رضا و هفده شهریور نیز یکی دیگر از مزایای آن به شمار می‌رود.

سطح کیفی این هتل همانطور که گفته شد چهار ستاره است و به همین دلیل از امکاناتی مدرن و مجهز برخوردار خواهید شد. یک رستوران شیک نیز برای صرف ناهار و شام شما در این هتل تاسیس شده است. در صورت عزیمت با خودروی شخصی نیز می‌توانید ماشین خودتان را داخل پارکینگ اختصاصی هتل پارک کنید. البته توجه داشته باشید که این پارکینگ ظرفیتی برابر با ۳۵ ماشین دارد و ممکن است در ایام پیک گنجایش کافی نداشته باشد.

هتل رضویه هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل رضویه

هتل رضویه مشهد

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های نزدیک حرم ارزان مشهد هتل رضویه است. این هتل در سال ۱۳۷۵ تاسیس و در سال ۱۳۹۷ نیز به منظور ارتقاء سطح خدمات کیفی مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پیش رو در ۱۴ طبقه و ۹۲ اتاق مجزا تاسیس شده است و با ارائه خدمات در سطح کیفی مطلوب می‌تواند اقامتی لذت‌بخش را برای شما رقم بزند. برخی از اتاق‌های این هتل نیز دارای منظره رو به حرم هستند و به همین خاطر قیمت بالاتری نسبت به دیگر اتاق‌ها دارند.

از مزایای هتل رضویه، علاوه بر نزدیکی به حرم امام رضا، می‌توان به فاصله کم آن تا بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره کرد. شما می‌توانید فقط با چند دقیقه پیاده‌روی به راحتی خودتان را به هر کدام از این مراکز برسانید. با توجه به همین نکته و قیمت نسبتا ارزان اتاق‌های این هتل، خیلی از مسافرین، هتل رضویه را یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) می‌دانند.

هتل هاترا هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل هاترا

هتل هاترا مشهد

هاترا یک هتل نسبتا نوساز است که فعالیت خودش را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. این هتل در مشهد، خیابان امام رضا، دانش غربی ۲/۱، نبش سرشور ۳۷ تاسیس شده است. در صورتی که به دنبال یک هتل با قیمت مناسب هستید که به حرم امام رضا نیز نزدیک باشد، پیشنهاد ما به شما همین هتل است. هتل هاترا در ۹ طبقه و ۴۵ اتاق مجزا تاسیس شده است و با پرسنل کارآزموده و با تجربه می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر زیارتی به شهر مشهد را برای شما رقم بزند. نزدیکی این هتل به مراکز مسافرتی مهم باعث شده که مورد توجه خیلی از مسافرین قرار بگیرد.

هتل اطلس هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل اطلس

هتل اطلس مشهد

در صورتی که به هتل‌هایی با ساختمان قدیمی علاقه دارید، هتل اطلس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با وجود عمر نسبتا طولانی‌ای که این هتل دارد از امکانات رفاهی مدرن و کاملی برخوردار است و می‌تواند اقامتی دلپذیر را برای شما رقم بزند. هتل اطلس در ۸ طبقه احداث شده و مجموعا ۱۸۸ واحد اقامتی را شامل می‌شود. اتاق‌ها نیز در دو دسته کلاسیک و رویال قرار می‌گیرند، برخورد خوب پرسنل، فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا و همینطور بازارها و مراکز خرید مشهد از نکات مثبت این هتل به شمار می‌رود. امکاناتی مثل وجود سالن بدنسازی، صرافی و فروشگاه‌های مختلف در داخل خود هتل باعث می‌شود که اقامتی دلپذیر در این مجموعه داشته باشید.

هتل جواهر شرق هتل‌های مشهد با ویو حرم

هتل جواهر شرق

هتل جواهر شرق مشهد

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک حرم امام رضا، هتل جواهر شرق است. این هتل در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و شامل ۵۳ واحد اقامتی در ساختمانی ۷ طبقه است. قیمت مناسب این هتل و قرار گرفتن آن در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا، باعث شده که به یکی از هتل‌های محبوب برای خیلی از کاربران تبدیل شود. چیدمان مرتب اتاق‌ها و همچنین کادر مجرب و خوش برخورد آن باعث می‌شود که اقامتی دلپذیر داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد