جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نکات مهم برای اخذ ویزای تورهای نوروزی

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ دی ۱۳۹۸

همیشه یک سفر می تواند برای بهتر شدن اوضاع روحی انتخاب ایده آلی باشد، اما این که تصمیم بگیرید و بلیط بخرید همه کار نیست، در واقع نیاز است که شما برای سفر در مدت زمان مشخص به برخی از کشور ها مانند اسپانیا، کانادا و… ویزای توریستی دریافت کنید که البته شرایط خاص خود را دارد.
در درجه اول باید بدانید که اگر قصد خرید تور اسپانیا یا سایر تورهای اروپایی یا آسیایی را دارید، ویزا های توریستی در مدت زمان های خاص و مشخص اخذ شده و دریافت آن نیز قطعا باید دوره ای را بگذرانید و همینطور اسناد و مدراکی را نیز آماده سازید.
نوروز بخصوص یکی از زمان های محبوبی است که بیشتر مردم ایران تصمیم می گیرند برای یک بار هم که شده سفر خارج از کشور را تجربه کنند، به هر حال بهتر است بدانید که یک سفر زمانی می تواند جذاب باشد که هیچ دغدغه ای برای اقامت نداشته باشید.

ویزای کانادا نکات مهم برای اخذ ویزای تورهای نوروزی

در این مقاله قصد بررسی برخی شرایط اخذ ویزا کانادا را داریم، شما باید ثابت کنید که قصد ورود به عنوان یک توریست به این کشور را دارید، قطعا حضور به عنوان یک دانشجو در این کشور با این ویزا امکانپذیر نیست و این مسئله توسط سفارت رد می شود.
دریافت ویزا کانادا و ویزا شینگن
ضمن این که شما نیاز به پاسپورت که برای شش ماه اعتبار داشته باشد، فرم اپلیکیشن ویزا، گردش مالی شش ماه اخیر و عکس پرسنلی خواهید داشت، ضمن این که شرایط خاص تری نیز در نظر گرفته شده است.
در فرایند اخذا ویزای کانادا در درجه اول شما باید از نظر شرایط جسمانی در سلامت بوده، سوابق مجرمانه نداشته و همینطور وابستگی های مادی و معنوی دارید که شما را مجاب می کند مجددا به زادگاه خود باز می گردید، هزینه ای نیز برای اقامت باید مورد تایید سفارت قرار بگیرد.
در مورد دریافت ویزا برای تور های نوروزی نیز باید چند مسئله را در ذهن داشته باشید، نخست این که افراد زیر ۱۸ سال هم به رضایت پدر و هم مادر نیاز دارند، کشور هایی مانند اسپانیا، ایتالیا، یونان و جمهوری چک البته که ساده تر برای ایرانیان ویزا شینگن صادر می کنند.
اگر در مدت زمان مشخص در سفارت کشور حضور نداشته باشید با مشکلات زیادی مواجه می شوید. شما حتی می توانید از یک ترفند استفاده کنید و آن هم بهره گیری از ویزای کشور هایی مانند اسپانیا و… است تا با توجه به آن به کشور هایی مانند سوئیس و سوئد سفر کنید (که قوانین سخت تری دارند).
شرایط اخذا ویزای توریستی
در ادامه اگر قصد دریافت ویزا شینگن، ویزای توریستی و… را دارید یهتر است در وقت مشخصی که سفارت در اختیارتان قرار می دهد در محل حاضر شده و از نظر شرایط جسمانی و ظاهری نیز در ایده آل ترین حالت باشید.
نتیجه اخذ ویزا نیز ۱۴ روز کاری پس از مصاحبه به شما اعلام خواهد شد؛ برای دریافت ویزا اسپانیا شما باید به مواردی دقت کنید، مدارک خود را به درستی به سفارت تحویل داده تا عملیات ریجکت نشود.
شما در صورت دریافت ویزای توریستی برای کشور اسپانیا امکان تحصیل و یا حتی کار پاره وقت را نیز ندارید و در صورت مشاهده از کشور اخراج می شوید.
سفر نوروزی به اروپا با بکتاش سیر
همانطور که عرض کردیم اسپانیا یکی از جذاب ترین و زیبا ترین کشور های اروپایی است که هر ساله عده زیادی و بخصوص ایرانیان به آن سفر می کنند، حضور در این کشور به مراتب قوانین سفت و سخت کم تری دارد و دریافت ویزا توریستی نیز در اندک زمان ممکن انجام می گردد.
به هر حال باید بدانید که تور های اسپانیا در شهر های بزرگ مادرید و بارسلون خواهد بود. بسته به این که رفت و آمد، حضور شما در هتل و کلاس هتل و همینطور بهره گیری از خدمات راهنما چگونه است قطعا هزینه آن نیز متغییر خواهد بود.
همچنین شما می توانید از تورهای ترکیبی بکتاش سیر استفاده نمایید تا علاوه بر اسپانیا به کشور های ایتالیا و فرانسه نیز سفر داشته باشید.
به جهت دریافت ویزا توریستی و نوروزی بهتر است که از راهنمایی ها و مشاوره های یک شرکت معتبر استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. یک اشتباه می تواند موجب تمدید قرار حضور شما برای دریافت ویزا شود.
آژانس مسافرتی بکتاش سیر با بیش از ۱۰۰۰ پرونده موفق در اخذا ویزای کانادا و ویزای شنگن می تواند مشاور مطمئنی جهت اخذ ویزا شما در زمان استفاده از تورهای اروپایی و تورهای کانادا باشد. جهت استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۷۹۵۲ تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 4.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • علی زارعی

    امیدوارم با اتفاقات اخیر بازهم بشه ویزا شینگن و کانادا رو گرفت

    ۳۰ دی, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد