رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ دی ۱۳۹۳

نشست مدیریت بحران و حفاظت پیشگیرانه برگزار می‌شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۸-پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری نشست هایی با عنوان های مختلف از جمله مدیریت بحران و حفاظت پیشگیرانه برگزار می کند.

این نشست ها در قالب کارگاه آموزشی حفاظت پیشگیرانه برای کارشناسان حفاظت و مرمت اشیای تاریخی –فرهنگی با همکاری اداره کل موزه ها و اموال تاریخی –فرهنگی بر گزار می شود.

این کارگاه شامل نشست های دیگری چون حفاظت پیشگیرانه در مخازن ، حفاظت پیشگیرانه حمل و نقل و بسته بندی باهدف پاسخگویی به نیازهای موجود برای بهره گیری هرچه بیشتر از رویکردهای پیشگیری در حفاظت از آثار موزه ای و مجموعه های فرهنگی برگزار می شود.

این نشست ها در قالب آموزش ضمن خدمت برای بیش از ۶۰نفر ازمرمت گران و حفاظت گران در واحد های مختلف استانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اجرا خواهد شد.

این کارگاه ۲روزه که در روزهای ۱۳و۱۴دی ماه در ساختمان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار خواهد شد به بحث در خصوص عناوینی چون مفاهیم و تعاریف پایه در حفاظت پیشگیرانه می پردازد .

شرکت کنندگان پس از گذراندن ۲ آزمون و کسب حد نصاب لازم ،گواهی حضور در دوره را از آموزش سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دریافت خواهند کرد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *