رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ آبان ۱۳۹۳

میراث فرهنگی ظرفیتی مهم برای توسعه کشور است

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۸/۲۵-‘فریدون الله یاری’ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان منابع جدید برای رشد اقتصادی کشور و درآمد زایی مورد توجه قرار دارد و این بخش می تواند پشتوانه ای مهم و اساسی برای دیگر بخشها باشد.

وی با اشاره به چشم اندازهای مثبت به وجود آمده در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور گفت: دولت یازدهم شرایط تازه ای را از نظر فرهنگی و اجتماعی در کشور و به لحاظ دیپلماسی در سطح جهانی به وجود آورده است.

الله یاری ادامه داد: در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فرهنگ سازی در جامعه می تواند به حفظ مواریث ارزشمند ملی کمک کند و رسانه ها می توانند کمک شایانی در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: در گردشگری نیز فرهنگ سازی می تواند زمینه تعاملات بین المللی را در جامعه فراهم کند و در جذب و نگرش گردشگران موثر باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مهمی به لحاظ فرهنگی در جامعه وجود دارد افزود: مهمان دوستی ، ظرفیت مهمی به لحاظ خلقی و منشی است که با فرهنگ سازی و مدیریت می تواند در سطح روابط بین الملل در صنعت گردشگری موثر باشد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه کشور تصریح کرد: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعامل با رسانه ها خیلی می تواند موثر و کارساز باشد و اولویت های جدی ما ارتباط با رسانه هاست که گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *