رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ اسفند ۱۳۹۶

مهمانسرا جهانگردی بم

اشتراک گذاری

یکی از جاذبه‌های بی نظیر شهرستان بم بخش خوش آب و هوا وتوریستی گردشگری دهبکری است. دهبکری زیباترین منطقهٔ سرسبز و چشم نواز است که در شهرستان کویری بم خود نمایی می‌کند و به همین دلیل نزد مردم بم بسیار محبوبیت دارد. علاوه بر مردم بم در همهٔ فصول سال دهبکری پذیرای مسافران بیشماری است. دهبکری دارای ارتفاعات بکر و دست نخورده ی بسیاری است به طوری که همه ساله گروه‌های کوه نوردی و گردشگری بسیاری در استان کرمان به ارتفاعات دهبکری قدم می‌گذارند. از جمله این ارتفاعات می‌توان به کوه شیر و منطقهٔ زیبای مرغک اشاره کرد.ارگ بم بزرگترین بنای خشتی جهان نیز در این شهر واقع شده است.

شایان توجه است،به دلیل رعایت استانداردهای معماری،هتل‌جهانگردی بم جزو معدود ساختمان هایی بوده که در زلزله آسیب ندیده و مهمانان مسقر در آن سالم مانده اند.

این مهمانسرا در سالهای اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و هم اکنون با داشتن اتاق های دو تخته و سه تخته و رستوران های مجزای بانوان و آقایان و سالن پذیرایی اختصاصی و آلاچیق در محوطه با پذیرایی مطلوب در خدمت مهمانان عزیز در شهر تاریخی بم می باشد.

آدرس هتل : استان کرمان ، بلوار امام خمینی-جنب فرمانداری

تلفن : ۴۴۳۱۳۳۲۱-۰۳۴

فکس : ۴۴۳۱۳۰۰۵-۰۳۴

2250 مهمانسرا جهانگردی بم

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    اینجا رو تابحال نرفتم.ای کاش عکس های بیشتری میزاشتید تا تو تصمیم گیری ما تاثیر داشته باشه.اما با توجه به خراب نشدن هتل در زمان زلزله و با توجه به زلزله خیز بودن اون منطقه فکر میکنم بهترین گزینه باشه

    ۲۹ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *