رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ دی ۱۳۹۹

معرفی شرکت هواپیمایی معراج

اشتراک گذاری

شرکت هواپیمایی معراج (Meraj Airlines) یکی از ایرلاین های معتبر ایرانی می باشد که به کمترین تاخیر و دیر کرد را در پروازهای داخلی و خارجی در بین ایرلاین های ایرانی دارد،معروف شده است . علاوه بر این هواپیمایی معراج، رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی نیز هست. شروع فعالیت های شرکت هواپیمایی معراج به سال هایی نه چندان دور باز می گردد. این ایرلاین در سال ۱۳۸۹ با اخذ مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری تأسیس شد. دفتر اصلی معراج در تهران قرار گرفته است. مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، ، کاپیتان سید محمد میرسمیعی است که یکی از فعالین در عرصه ی هواپیمایی می باشد.

در حال حاضر معراج دارای ۱۱ فروند هواپیمای مسافربری است که از این تعداد ۲ فروند هواپیما از نوع ایرباس ۳۰۰ و ۳ فروند هواپیمای دیگر از نوع ایرباس ۳۲۰ هستند. این شرکت همچنین دارای ۱ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ و ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ و ۱ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و نیز ۲ فروند هواپیمای فالکن ۵۰ نیز می باشد که البته دولتی هستند و در مسیرهای مسافربری استفاده نمی‌شوند. البته، ایرلاین معراج به منظور توسعه برد پروازهای خود به دنبال خرید هواپیماهای جدید و تجهیز ناوگان هوایی است. پرسنل معراج قطب اصلی این ایرلاین، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و قطب دوم پروازی آن، فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد است. همچنین این ایرلاین دارای قطب پروازی بین المللی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز می باشد. همانطور که بالاتر گفتیم، طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور، در سال ۱۳۹۳ این شرکت با میانگین زمان تأخیر ۷ دقیقه‌ای کم ‌ترین تأخیر پروازی را در میان شرکت‌های هواپیمایی دیگر داشته است. خالی از لطف نیست که این نکته را درباره ی این ایرلاین بگوییم که، کارکنان و پرسنل هواپیمایی معراج از بهترین های این عرصه در کل کشور پذیرش می شوند و مشغول فعالیت در این ایرلاین هستند.

تاریخچه ی شرکت هواپیمایی معراج

شروع فعالیت های شرکت هواپیمایی معراج به سال هایی نه چندان دور باز می گردد. این ایرلاین در سال ۱۳۸۹ با اخذ مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری تأسیس شد. دفتر اصلی معراج در تهران قرار گرفته است. مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، ، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه است که یکی از فعالین در عرصه ی هواپیمایی می باشد. در حال حاضر معراج دارای ۱۱ فروند هواپیمای مسافربری است که از این تعداد ۲ فروند هواپیما از نوع ایرباس ۳۰۰ و ۳ فروند هواپیمای دیگر از نوع ایرباس ۳۲۰ هستند. این شرکت همچنین دارای ۱ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ و ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ و ۱ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و نیز ۲ فروند هواپیمای فالکن ۵۰ نیز می باشد که البته دولتی هستند و در مسیرهای مسافربری استفاده نمی‌شوند. البته، ایرلاین معراج به منظور توسعه برد پروازهای خود به دنبال خرید هواپیماهای جدید و تجهیز ناوگان هوایی است.

شرکت هواپیمایی معراجپرسنل معراج

قطب اصلی این ایرلاین، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و قطب دوم پروازی آن، فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد است. همچنین این ایرلاین دارای قطب پروازی بین المللی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز می باشد. همانطور که بالاتر گفتیم، طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور، در سال ۱۳۹۳ این شرکت با میانگین زمان تأخیر ۷ دقیقه‌ای کم ‌ترین تأخیر پروازی را در میان شرکت‌های هواپیمایی دیگر داشته است. خالی از لطف نیست که این نکته را درباره ی این ایرلاین بگوییم که، کارکنان و پرسنل هواپیمایی معراج از بهترین های این عرصه در کل کشور پذیرش می شوند و مشغول فعالیت در این ایرلاین هستند.

شرکت هواپیمایی معراج

آشنایی با شرکت هواپیمایی معراج

در حال حاضر، این شرکت به برخی از شهرهای مهم ایران از جمله: تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کیش، کرمانشاه پرواز دارد. همچنین از بین مقاصد بین المللی این ایرلاین می توان از: کشورهای ترکیه، مالزی، عراق، کویت و امارات نام برد. این شرکت در این کشورها دارای شعبات فعال می باشد و در حال حاضر نیز ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مسافران و مشتریان خود را عهده دار است. از دیگر فرودگاه ها و مقاصد داخلی این شرکت می توان از: فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، فرودگاه دزفول، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه کرمانشاه، فرودگاه دیرستان جزیره قشم، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نام برد.

دیگر مسیرهای بین المللی این ایرلاین نیز عبارتند از: فرودگاه وارنا بلغارستان که به صورت فصلی پرواز می کند، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در شهر ایروان ارمنستان، فرودگاه بین‌المللی تفلیس گرجستان، فرودگاه بین‌المللی سوچی روسیه، فرودگاه پالکوو روسیه، فرودگاه بین‌المللی دوموده ‌دوو در شهر مسکو روسیه، فرودگاه بین‌المللی نجف در عراق که پروازهای آن به صورت فصلی انجام می گیرد، فرودگاه اسپارتا سلیمان دمیرل در اسپارتا ترکیه که پروازها به صورت چارتری انجام می پذیرد، فرودگاه بین‌المللی آتاترک درشهر استانبول ترکیه، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در شهر استانبول ترکیه، فرودگاه عدنان مندرس در شهر ازمیر ترکیه، فرودگاه بین‌المللی جایپور هند که پروازها به آن به صورت چارتری انجام می گیرد، فرودگاه بین‌المللی کویت، فرودگاه قونیه ترکیه که پرواز به آن به صورت فصلی انجام می گیرد، فرودگاه بین‌المللی دبی امارات متحده عربی که پروازهای آن به صورت چارتری است، فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی در شهر بانکوک تایلند، فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی در شهر دهلی هند و در آخر فرودگاه بین‌المللی بغداد عراق که پرواز به آن به صورت فصلی صورت می پذیرد.

شرکت هواپیمایی معراج

ناوگان هوایی معراج

برای آشنایی بیشتر مشخصات چند عدد از هواپیماهای ناوگان پروازی معراج را در ادامه آورده‌ایم:
ایرباس ای ۳۰۰ هواپیمایی معراج
یک هواپیمای ساخت کمپانی ایرباس که از نوع جت دو موتوره پهن پیکر با برد کوتاه تا متوسط می‌باشد. بطور رسمی درسال ۱۹۶۹ معرفی و در اکتبر ۱۹۷۲ (آبان ۱۳۵۱) به پرواز در آمد. جالب است بدانید طراحی این هواپیما یک پروژه بین‌المللی بود که بین کشورهای انگلستان، فرانسه و آلمان غربی انجام شد. ایرفرانس اولین مشتری ایرباس ای ۳۰۰ بود که آن‌را از مه ۱۹۷۴ به‌ کار گرفت.
مشخصات ایرباس ای ۳۰۰:
ایرباس ای-۳۰۰ دارای دو موتور توربوفن در زیر دو بال است.
• فاصله نوک دو بال: ۴۴٫۸ متر
• طول: ۵۴٫۱ متر
• ارتفاع: ۱۶٫۵ متر
• ظرفیت مسافر: ۳۶۱ نفر (در مدل ایرباس ای-۳۰۰–۶۰۰ آر)
• بیشینه سرعت: ۸۵/۰ ماخ (۸۹۵ کیلومتر بر ساعت) (در مدل ایرباس ای-۳۰۰–۶۰۰ آر)
• محدوده پرواز: ۷۷۰۰ کیلومتر

خانواده‌ای از هواپیماهای لاغر پیکر است که مسافربری می‌باشد. ساخت ایرباس ای۳۲۰ از سال ۱۹۸۴ آغاز شد و نخستین بار در ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ در تولوز فرانسه به پرواز درآمد و در ژوئیه سال بعد در اختیار شرکت هواپیمایی ایر فرانس قرار گرفت. ایرباس در سال ۲۰۱۰ دسته‌ی جدیدی از هواپیماهای ای ۳۲۰ را با نام خانواده ایرباس ای ۳۲۰ نئو معرفی کرد که دارای برتری‌هایی از جمله کاهش مصرف سوخت نسبت به نمونهٔ فعلی می‌باشد.
مشخصات ایرباس ای-۳۲۰
ایرباس ای۳۲۰ دارای دو موتور توربوفن در زیر دو بال است.
• فاصله نوک دو بال: ۳۴٫۱ متر
• طول: ۳۷٫۶ متر
• ارتفاع: ۱۱٫۸ متر
• ظرفیت مسافر: ۱۸۰ نفر
• بیشینه سرعت: ۸۲/۰ ماخ (۸۷۰ کیلومتر بر ساعت)
• محدوده پرواز: ۵۱۸۵

لوگو معراج

آیا می دانید آرم و لوگوی شرکت هواپیمایی ماهان نشان دهنده ی چیست؟ این نشان، ترکیبی است از دایره با دو بال به صورت نمادین که به مفهوم پرواز می باشد. دایره ای که در لوگو می بینیم در ابتدا نقطه ‌ای گسترده شده است و نمادی از مفاهیمی همچون: حرکت، کمال و یکپارچگی است. البته می توان آن را نمادی از حرکت و توالی زمان و نشانه ای از آسمان و حرکت اجسام موجود در آسمان نیز در حول دایره ی در لوگو که می توانید نشان از دواری باشد نیز، به حساب آورد. فلسفه ی استفاده از رنگ‌های آبی و قرمز نیز، نشان دهنده ی ترکیب رنگ سازمانی این شرکت هواپیمایی است. در واقع رنگ آبی لوگو، به معنای آرامش و لذت ‌بردن است، رنگ قرمز نمادی از زندگی است و جذب قدرت. همچنین از نظر روانشناسی رنگ رنگ قرمز، هیجان و انرژی مثبت را به افراد منتقل می‌کند.
اطلاعات شرکت هواپیمایی معراج دلیل انتخاب این لوگو برای شرکت هواپیمایی معراج این بوده است که این لوگو در نهایت می خواهد به مسافرانش، مفهومی از حرکت، آرامش، لذت بردن و انرژی مثبت به همراه هیجان را در پروازهایی که در این شرکت می شود، نشان دهد.

شرکت هواپیمایی معراج

در مقدمه به این مسئله اشاره کردیم که شرکت هواپیمایی معراج رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی است اما، قضیه از چه قرار است؟ در سال ۱۳۹۵، شرکت هواپیمایی معراج با انجام پرواز هیئت دیپلماتیک و سیاسی دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه فعلی کشورمان، از سیدنی به تهران پرواز کرد و با مدت زمان ۱۷ ساعت رکورد طولانی ‌ترین پرواز ایرانی را به دست آورد. نکته ی دیگری که درباره ی این سفر جالب است این است که، این پرواز بدون توقف و سوخت گیری به صورت مستقیم از مبدا تا به مقصد انجام شد و رکورد پروازهای طولانی سابق را شکست.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی معراج

اکونومی کلاس: در کلاس اکونومی این ایر لاین، برای راحتی مسافران در طول پروازهای دور و نزدیک، فاصله ی صندلی‌ها مطابق با استاندارهای بین المللی در نظر گرفته شده است و همچنین پذیرایی در طول پرواز از مسافران انجام می گیرد.

بیزینس کلاس: طبق رسم و روالی که همه ی شرکت های هواپیمایی جهان دارند، بیزینس کلاس معراج، امکانات و فضای بیشتری را برای راحتی و آسایش مسافران خود در نظر گرفته است. بیزینس کلاس این ایرلاین مجهز به جدیدترین و مدرن‌ترین صندلی های روز دنیا با LCD های اختصاصی می باشد. به همین خاطر مسافران بسیاری تمایل دارند که به خاطر وضعیت مطلوب و راحتی که این کلاس پروازی معراج برای مسافرانش مهیا می کند، با بیزینس کلاس سفر کنند.

فرست کلاس: در حال حاضر تعداد محدودی از هواپیماهای معراج دارای صندلی های فرست کلاس می باشند.در این کلاس پروازی امکاناتی که شامل مدرن ترین و استاندارد ترین صندلی های دنیا، پذیرایی مناسب از بهترین کترینگ های دنیا، سرگرمی های حین پرواز و… می باشد.

شرکت هواپیمایی معراج

قوانین استرداد بلیط هواپیمایی معراج

شرایط استرداد بلیط هواپیمایی معراج، به دلیل زیاد بودن مسیرها و مقاصد برای هر مقصد پشت بلیط مربوط به آن نوشته شده است.

قوانین و مقررات پذیرش فرودگاهی هواپیمایی معراج

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در پروازهای داخلی معراج عبارتند از: کارت ملی و یا شناسنامه و برای پروازهای خارجی عبارتست از:گذرنامه، ارائه مدرک شناسائی برای تمامی مسافرین اعم از بزرگسال، کودک(۲-۱۲ سال) و نوزاد(زیر ۲ سال) الزامی است.
شرایط پذیرش کودک بدون همراه در هواپیمایی معراج
کودکان زیر ۱۴ سال که با تائید والدین و یا قیم خود به تنهایی سفر می کنند، جهت پذیرش در فرودگاه می بایست همراه قیم و یا بزرگتر خود با همراه داشتن کارت شناسایی که اثبات ولایت قهری می نماید به دفتر ایستگاه هواپیمایی معراج مراجعه نموده و پس از انجام هماهنگی های لازم از جانب پرسنل شرکت هواپیمایی و دریافت کارت پرواز مخصوص کودک بدون همراه جهت انجام مراحل پرواز راهنمایی گردند.
شرایط پذیرش مسافرین با شرایط ویژه پزشکی و خانم های باردار در هواپیمایی معراج
در صورت داشتن هر گونه شکستگی، عمل جراحی، بخیه، حساسیت و یا در شرایط بارداری و موارد مشابه مسافر می بایست جهت پیروی از دستورالعمل مسافرت هوایی با شرایط پزشکی موارد را به پرسنل شرکت هواپیمائی معراج و یا نفر پذیرش در فرودگاه اعلام نماید تا پس از بررسی مجوز انجام پرواز ایشان و مدارک پزشکی مربوطه، هماهنگی های لازم انجام پذیرد. شایان ذکر است پزشک مقیم در فرودگاه مجاز به صدور مجوز پرواز نمی باشد.
خانم های باردار در صورت طبیعی بودن وضعیت جسمانی آنان در پروازهای کمتر از ۲ ساعت تا پایان هفته ۳۴ بارداری و درپروازهای بیشتر از ۲ ساعت تا پایان هفته ۳۲ بارداری نیاز به ارائه گواهی متخصص زنان و زایمان را نداشته و مسافرت آنان بلامانع است، ولی در پروازهای بیشتر از ۲ ساعت از هفته ۳۲ بارداری تا پایان هفته ۳۴ بارداری تنها با همراه داشتن تائید متخصص زنان و زایمان و یا پزشک معتبر هواپیمائی معراج پرواز آنان بلامانع است (لازم به ذکر است در این شرایط گواهی نباید بیشتر از ۳ روز از تاریخ صدور آن گذشته باشد) و خانم های بارداری که پس از هفته ۳۴ بارداری مراجعه می کنند طبق قوانین هواپیمایی کشوری و بین المللی امکان پذیرش نداشته و قادر به انجام مسافرت نخواهند بود.

شرایط حمل بار مسافری در هواپیمایی معراج

مقدار بار مجاز در پرواز های هواپیمایی معراج به شرح زیر می باشد، لذا حمل بیشتر از آن در هر کابین پروازی شامل هزینه اضافه بار می گردد:
پرواز داخلی کابین اکونومی ۲۰ کیلوگرم بار مجاز
پرواز خارجی کابین اکونومی ۳۰ کیلوگرم بار مجاز
پروازه داخلی کابین بیزینس ۳۰ کیلوگرم بار مجاز
پرواز خارجی کابین بیزینس ۴۰ کیلوگرم بار مجاز
بار دستی بیش از مقدار مجاز: مقدار بار مجاز دستی در کابین اکونومی ۵ کیلوگرم و در کابین بیزینس ۷ کیلوگرم می باشد، در صورتی که مقدار بار دستی بیش از یک ساک دستی استاندارد و یا اقلامی نظیر چتر، کیف زنانه، کیف لوازم کودک، دوربین عکاسی باشد، به منظور جلوگیری از اشغال فضای اضافی در داخل کابین (جلوی پای مسافرین و یا در قسمت بالای صندلی) لازم است بار مورد نظر را بسته بندی نموده و به قسمت بار مسافری تحویل داده و رسید آن را دریافت نمائید.

شرکت هواپیمایی معراج

معرفی اشیاء ممنوعه هواپیمایی معراج

به منظور حفظ امنیت مسافرین ورود برخی از اقلام داخل هواپیمای مسافری ممنوع است نمونه آنان عبارتند از:انواع مواد آتش زا و سریع الاشتعال، انواع کپسول و اسپری های شیمیائی مانند گاز اشک آور، اسپری های بیهوش کننده، گاز مایع، انواع سلاح گرم، سرد و ساچمه ای، انواع فشنگ جنگی و شکاری، انواع مواد اسیدی مانند اسید و سرکه .
ورود انواع اشیا و ابزار برنده مانند: تیغ،قیچی، ناخن گیرو ابزاری مانند پیچ گوشتی، چکش، سیم، طناب و انواع اسلحه اسباب بازی که مشابه اسلحه حقیقی باشد به داخل کابین هواپیما ممنوع می باشد، لذا خواهشمند است از حمل آن به داخل کابین خودداری فرمائید.
در صورت داشتن مجوز حمل سلاح سرد یا گرم مسافرین می توانند آن را به حراست هواپیمایی معراج تحویل داده تا در مقصد آن را دریافت نمایند. شایان ذکر است خدمات فوق بدون هزینه انجام می پذیرد.
سایر قوانین و اطلاعات مهم شرکت هواپیمائی معراج: هر یک از بارهای مسافری صرف نظر از محتویات آن از جانب شرکت هواپیمائی پذیرفته می شود، لذا هواپیمایی معراج در قبال آسیب دیدگی مواد فاسد شدنی و یا اشیاء شکستنی مسئولیتی نخواهد داشت.لطفاً از قرار دادن هر گونه اشیا قیمتی، مدارک شناسایی و پول نقد و اقلام مشابه در بار خود جداً خودداری نمایند زیرا طبق قانون سازمان هواپیمایی کشوری در پروازهای داخلی و بین المللی چنانچه بار مفقود شده و تا ۲۱ روز یافت نشود خسارت آن از جانب شرکت هواپیمایی به صورت محدود قابل جبران می باشد.
مسافرین می بایست ۲ ساعت قبل از پرواز در پروازهای داخلی و ۴ ساعت قبل از پرواز در پروازهای بین المللی در فرودگاه حضور به هم رسانند. لذا حضور به موقع مسافردر فرودگاه ضروری بوده و پرواز شرکت هواپیمائی به علت تاخیر حضور مسافر در فرودگاه به تعویق نخواهد افتاد.
کليه پروازهاي داخلي هواپيمايی معراج از ترمينال ۲ فرودگاه مهرآباد انجام مي پذيرد.
لطفاً از قوانین و مقررات مربوط به بلیط اعم از شرایط کنسلی، تغییر تاریخ و غیره جهت تسهیل امور پرواز خود آگاهی و اطمینان حاصل فرمائید.
کلیه قوانین مزبور بر اساس مقررات کنوانسیون ورشو (مقررات حمل و نقل هوائی بین المللی )می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با دفتر مرکزی هواپیمائی معراج به شماره ۶۳۲۶۶ تماس حاصل فرمائید و یا به آدرس سایت هواپیمائی به نشانی:www.meraj.aero مراجعه فرمائید.

بلیط چارتر هواپیما معراج

یکی از مزیت‌هایی که در خرید بلیط هواپیمایی وجود دارد امکان خرید بلیط چارتر است، بلیط چارتر نوعی از بلیط است که یک دفتر فروش آن ‎را از قبل تهیه کرده و به صورت پیش فروش آن‌را برای یک پرواز نوعی در دسترس مسافران قرار می‌دهد. هنگامی که برای تهیه بلیط به سایت فروش بلیط هواپیمایی معراج رجوع می‌کنید، حتما به دنبال بلیط چارتر معراج هم باشید، چرا که با مقایسه ساده‌ای بین قیمت بلیط هواپیما معراج و قیمت بلیط چارتر متوجه می‌شوید که اختلاف قیمتی وجود دارد که به زمان صرف شده برای خرید بلیط چارتر می‌ارزد، هر چند در همه حالات این‌ اختلاف قیمت زیاد نیست. مثلا ممکن است در پرواز تهران مشهد معراج در زمان خاصی بلیط چارتر بسیار ارزانی ارائه شود در حالی که در همان زمان بلیط چارتر برای پرواز معراج کیش چندان قیمت پایین تری نسبت به بلیط عادی نداشته باشد. در کل پرواز معراج همواره دارای بلیط چارتری هست، ممکن است در پرواز معراج به مشهد یا معراج قشم تخفیف خاصی ارائه شود. برای آن‌که از وجود یک بلیط چارتر کم هزینه در آژانس هواپیمایی معراج با خبر شوید باید همواره درحال مقایسه قیمت بلیط هواپیمایی معراج در سایت معراج ایر با قیمت بلیط چارتری همان پرواز، مثلا پرواز معراج استانبول باشید، کافی است در گوگل عبارت بلیط چارتر استانبول معراج را سرچ کنید تا از اختلاف قیمت‌ها با خبر شوید.
توجه کنید که یک بلیط چارتری مثلا در پرواز معراج به استانبول حتما تضمین کننده همان پرواز معراج به استانبول را نخواهد داد، از قبل به عهده شماست که تحقیق کنید آیا آن بلیط چارتر با کیفیت نیز هست یا خیر. بهتر است برای اطلاع دقیق‌تر از پروازهای شهرستان‌های پر تردد مثل کیش، مشهد، ساری و … دقیقا خود عبارات هواپیمایی معراج مشهد، هواپیمایی معراج کیش، هواپیمایی معراج ساری، شرکت هواپیمایی معراج ساری و یا دفتر هواپیمایی معراج ساری را سرچ کنید، هر چند اطلاعات دقیق و کامل شامل اطلاعات پرواز معراج، هواپیمایی معراج رزرو بلیط، دفتر هواپیمایی معراج، شماره تلفن هواپیمایی معراج، خرید بلیط هواپیما معراج و حتی اطلاعات جزئی تر مثل ايرباس معراج و چارتر معراج را همه و همه می‌توانید در سایت رسمی هواپیمایی معراج بیابید.

حوادث شرکت هواپیمایی معراج

با این‌که هواپیمایی معراج نسبتا جوان است اما، حادثه هوایی چیزی است که تقریبا اجتناب ناپذیر بوده و برای این ایرلاین هم رخ داده است، از آن‌جا که خوشبختانه خسارت جانی و مالی زیادی در اتفاقات پیش آمده برای هواپیمایی معراج سنگین نبوده است تنها به ذکر آخرین حادثه می‌پردازیم. در ۵ اسفند ۱۳۹۷ پرواز تهران استانبول در پرواز معراج به استانبول به دلیل نقص فنی که پیش آمد، بعد از ۲ ساعت پرواز مجبور به فرود در هواپيمايي معراج ترمينال تبریز شد، مسافران بدون دریافت خدماتی مجبور شدند تا صبح فردای آن‌روز در ترمینال بمانند، و در نهایت با پرواز هواپیمایی قشم ایر به استانبول منتقل شوند. مسافرین برگشت این پرواز هم پس از ساعت‌ها تأخیر به تهران بازگردانده شدند. هواپیمایی معراج در مورد این حادثه هواپیمایی معراج استانبول هنوز توضیح کاملی ارائه نداده است.

نحوه دسترسی به شرکت هواپیمایی معراج

آدرس:تهران، ميدان آزادي، ابتداي خيابان محمد علي جناح، ساختمان معراج

تلفن تماس: ۶۱۹۵۴-۰۲۱

ايميل: info@meraj.aero

شرکت هواپیمایی معراج

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *