رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ مهر ۱۳۹۴

معاون رییس جمهوری: رویکرد دولت رسیدگی به معیشت و اشتغال مردم است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۰۷/۰۴- تهران – ایرنا – معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رویکرد دولت و شخص رییس جمهوری، رسیدگی به معیشت و اشتغال مردم است.
معاون رییس جمهوری:
رویکرد دولت رسیدگی به معیشت و اشتغال مردم است
به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر، روز شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه با معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، افزود : توسعه فعالیت های گردشگری در تدوین برنامه پنج ساله ششم، یک اولویت است و بخش گردشگری کشور با رویکردهای دولت در مسیر رونق و شکوفایی قرار گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد که در چارچوب این توافق نامه بتوانیم هر چه بیشتر در زمینه ایجاد اشتغال و رفع مشکلات زنان گام های اساسی برداریم.
سلطانی فر با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار با سرمایه محدود، افزود: بسیاری از زنان روستایی که به کار قالی بافی و صنایع دستی می پردازند با سرمایه پنج تا ۱۰ میلیون تومان توانسته اند اشتغال زایی کنند.
وی، عدالت گستری و توزیع عادلانه فرصت ها، منابع و امکانات میان زنان و مردان و بسترسازی و ایجاد فرصت های شغلی جدید برای این قشر آسیب پذیر در بخش صنایع دستی، گردشگری و حمایت معنوی از فعالیت آنان در این حوزه را از جمله اهداف تفاهم نامه یاد شده عنوان کرد.
سلطانی فر، افزود: یکی دیگر از اهداف مندرج در این تفاهم نامه ترویج، تقویت و نهادینه سازی عدالت جنسیتی و ارتقای شاخص های مرتبط با زنان خانواده در سطح کشور است.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از سخنانش، جان باختن حجاج بیت الله الحرام را تسلیت گفت و این حادثه را ناشی از سوء تدبیر و بی کفایتی آل سعود دانست.
وی، ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریع تر بقیه اعمال حجاج کشورها به خصوص ایرانی ها به خوشی خاتمه یابد و به سلامت به کشور خود بازگردند.
سلطانی فر اظهارداشت: آل سعود به جای تمرکز نیروهای خود بر خدمت رسانی به حجاج، تعداد زیادی از نیروها را برای جنگ به یمن اعزام کرده است.

81773670-70187464 معاون رییس جمهوری: رویکرد دولت رسیدگی به معیشت و اشتغال مردم است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *