رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ بهمن ۱۳۹۲

مسافران پایتخت ، « تهران‌کارت » می‌گیرند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ – میراث آریا- مسافران پایتخت «تهران‌کارت» می‌گیرند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران گفت: تعدادی از گردشگران ورودی به تهران و افرادی که در تورهای تهران‌گردی شرکت می‌کنند، تهران‌کارت می‌گیرند.
رجبعلی خسروآبادی در گفت‌وگو با میراث آریا با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با مسوولان شهرداری براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تهران‌کارت در ایام تعطیلات نوروز به تعدادی از مسافران ورودی به تهران ارائه می‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران ادامه داد: با توجه به حجم گسترده مسافران ورودی به پایتخت، امکان توزیع تهران‌کارت به تمام گردشگران وجود ندارد، افرادی که در برنامه‌های تورگردانی تهران شرکت می‌کنند و اولین مسافرانی که وارد این کلانشهر می‌شوند، اولویت ما برای ارائه این کارت هستند.
وی با اشاره به تسهیلاتی که دارندگان تهران‌کارت از آنها بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: استفاده رایگان از مترو، استفاده رایگان از خطوط اتوبوسرانی (بی‌آر‌تی) و بازدید از تمامی موزه‌های تهران با ۵۰ درصد تخفیف، بخشی از مزایایی است که دارندگان تهران‌کارت از آن بهره‌مند می‌شوند.
خسروآبادی یادآور شد: این کارت‌ها همزمان با آغاز تعطیلات نوروز در میان تعدادی از مسافرانی که در تهران اقامت می‌کنند توزیع می‌شود. مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ارائه تهران‌کارت به مسافران ورودی پایتخت را در راستای توسعه گردشگری تهران و آشنایی با مراکز تاریخی و فرهنگی شهر دانست و گفت: تهران در نوروز ۹۳ از حالت گذرگاهی خارج شده و به مقصد مهمی برای اقامت گردشگران تبدیل می‌شود.
ImageHandler.ashx مسافران پایتخت ، « تهران‌کارت » می‌گیرند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *