رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ فروردین ۱۳۹۸

مرکز خرید کوروش تهران

اشتراک گذاری

مرکز خرید کوروش تهران یکی از لوکس ترین مراکز خرید پایتخت می باشد که علاوه بر حضور برندهای جهانی برتر با پردیس سینمایی کوروش ، فودکورت مجلل و یک شهربازی انتخاب ایده آلی برای خرید و تفریحات داخل شهری شماست، در این مقاله به طور کامل با آدرس ، ساعات کاری ، برندها ، تفریحات و راهنمای بازدید مرکز خرید کوروش تهران آشنا خواهید شد.امکانات رفاهی و تفریحی : شهربازی، فودکورت، پارکینگ، کافه رستوران، هایپرمارکت، برندهای برتر، بورس طلا و موبایل، پردیس سینمایی، تراریوم، روف گاردن، خانه کودک، نمازخانه، اینترنت وای فای، سرویس بهداشتی، خودپرداز، نمازخانه، صندلی، آسانسور، پله های برقی، داروخانه، سالن همایش، بانک، کارواش، خیاطی

یکی از جدیدترین مراکز خرید تهران مرکز خرید کوروش می باشد که در سال ۱۳۹۳ خورشیدی در لوکس ترین شکل ممکن افتتاح گردید ، این مجتمع تجاری ۱۸ طبقه نه تنها یک مرکز خرید ، بلکه مجموعه ای تفریحات جذاب را در خود جای داده است ، از پردیس سینمایی مدرن تا شهربازی و آمفی تئاتر در کنار کافه رستوران های متعدد تنها بخشی از امکانات کوروش مال بشمار می رود.

نکته قابل توجه درباره کوروش مال این است که متاسفانه برندهای یک زمینه در کنار یکدیگر نیستند و در همه مرکز خرید پخش هستند ، از همین رو ما به شما بهترین ها را معرفی کردیم و در کنار آنها برندهای دیگری هم به چشم میخورند.

هایپراستارمارکت کوروش مال

فروشگاه زنجیره ای بزرگ با نام هایپر استارمارکت در طبقه بی ۲ حضور دارد که در آن تقریببا هر نوع جنس و کالای مورد نیاز یک خانواده ایرانی با قیمت های مناسب عرضه می شود ، این فروشگاه همه روزه در بین ساعات ۹ صبح الی ۲۳ فعال می باشد.

پردیس سینمایی کوروش

از طبقه سوم تا ششم مرکز خرید کوروش تهران به پردیس سینمایی کوروش اختصاص داده شده است که با ظرفیت نمایش همزمان ۳۲۰۰ نفر به عنوان بزرگ ترین پردیس سینمایی ایران شناخته می شود ، سالن های این سینما با نام سینماهای مشهور قدیمی ایران نام گذاری شده است .

بازی اتاق فرار

در این بازی که توسط مردم ژاپن اختراع شد ، شما در قالب یک بازیگر و یک سناریوی معمایی باید بمب خنثی کنید و یا از یک بانک سرقت کنید ، این تفریح جذاب که مورد استقبال تهرانی هاست در طبقه اف ۲ کورش مال با پلاک ۲۰۰۱ قابل دسترسی می باشد.

شهربازی ژوپیتر کوروش مال

بیش از ۱۲۰ وسیله مدرن در رده های سنی مختلف از خردسالان تا بزرگسالان در طبقه دوم مرکز خرید کوروش تهران با نام شهربازی ژوپیتر آماده پذیرایی از علاقه مندان می باشد ، در بخش های دیگر این شهربازی علاوه بر بازی ، سینماهای چند بعدی و شبیه سازهای دیدنی تعبیه شده است.

تراریوم مرکز خرید کوروش

تراریوم هم خانواده آکواریوم می باشد با این تفاوت که به جای نگهداری آبزیان در شیشه ، گیاهان بین قاره ای و نادر در محفظه های شیشه ای پرورش داده می شوند که محل مناسبی برای علاقه مندان به جاذبه های طبیعی بشمار می رود، این تراریوم در طبقه اول و داخل بورس موبایل قرار دارد.

کافه رستوران های مرکز خرید کوروش

تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران در مرکز خرید کوروش تهران به چشم میخورد، برندهای عادی این رشته ها نظیر فست فود ها، آبمیوه سرا، کافی شاپ و رستوران های مختلف را در طبقات اف ۵ ، اف ۴، اف ۱ ، بی ۲ ، بی ۱، اف ۳ ، اف ۴ و جی حضور دارند .

روف گاردن کوروش مال

از جذاب ترین بخش های شکم گردی در کوروش روف گاردن آن است که در طبقه انتهایی واقع شده و با ظرفیت ۷۰۰ نفر به صورت همرمان انتخاب ایده آلی برای میل نوشیدنی و غذاهای ایرانی و بین المللی بشمار می رود تا لحظات شادی را داشته باشید.

فودکورت مرکز خرید کوروش

در طبقه دوم مرکز خریدکورش تهران بزرگ ترین فودکورت پایتخت به چشم میخورد که بی شک از بهداشتی ترین و مفیدترین رستوران های ایران بشمار می رود ،ز یرا در آن هیچ غذایی که با سلامتی بدن در تضاد باشد عرضه نمی شود ، این فودکورت دارای هر نوع منویی که فکرش را بکنید بوده و انتخاب خوبی برای آنهاییست که به سلامتیشان اهمیت می دهند.

امکانات رفاهی مرکز خرید

مرکز خرید کوروش تهران دارای امکانات رفاهی بی نظیریست ، یک پارکینگ خودروهای سواری با ظرفیت ۱۸۰۰ اتومبیل از طبقه پی یک تا پی هفت با امکانات هوشمند پذیرای خودروهای خریداران می باشد ، بخش نگهداری کودکان کوروش مال در طبقه اف ۳ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ آماده نگهداری خردسالان شماست تا با خیالی راحت به گردش بپردازید.

نمازخانه مجتمع تجاری کوروش تهران در طبقه اف ۵ همه روزه نمازهای ظهر و شب را به صورت جماعت برگزار می کند که در کنار همه این موارد اینترنت وایرلس رایگان داخل مجموعه، بخش های بهیاری و خدمات اورژانسی ، خدمات ماساژ، دستگاه های خودپرداز و شعب بانک ملت و پاسارگاد ، اپلیکیشن راهنمای گردش ، کلاب آنلاین کوروش مال جهت دریافت تخفیفات به روی گوشی همراه، سالن سمینار و همایش های مرکز خرید ، رادیو کوروش ، بخش خیاطی و کارواش ، سرویس های بهداشتی ، اطلاعاتو انتظامات از دیگر امکانات رفاهی مجتمع می باشند.

برای مراجعه به این مجتمع تجاری از شهر تهران با خودروی شخصی از اتوبان های آبشناسان، حکیم و همت به ستاری بروید و با مترو به ایستگاه های ارم سبز و صادقیه مراجعه کنید با اتوبوس های ستاری مقابل کوروش مال پیاده شوید ، همچنین با اتوبوس های مسیر ارم سبز به پونک و صادقیه به جنت اباد شمالی به مرکز خرید مراجعه کنید.

آدرس مرکز خرید کوروش : کره زمین، قاره آسیا، ایران، استان تهران، شهر تهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

ساعات بازدید : همه روزه از ۱۱ الی ۲۳
تاریخ ساخت : ۱۳۹۳ خورشیدی
تعداد طبقات : ۶ طبقه
تعداد فروشگاه : ۳۷۷ واحد تجاری
وسعت کل : ۹۵۲۰ متر مربع
شماره تماس کوروش : ۰۲۱۴۴۰۰۰۱۱۰

مرکز خرید کوروش تهران
مرکز خرید کوروش تهران مرکز خرید کوروش تهران
مرکز خرید کوروش تهران مرکز خرید کوروش تهران
مرکز خرید کوروش تهران مرکز خرید کوروش تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *