رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ دی ۱۳۹۸

مرکز خرید شهرآرا همدان

اشتراک گذاری

یکی از مراکز خرید مدرن و بی نظیر که برای عموم شهروندان و گردشگران پایتخت تمدن ایران همدان مکانی مجهز و دیدنی می باشد مرکز خرید شهرآرا همدان است . این مرکز خرید با هدف ارتقاء سطح کیفی مراکز خرید راه اندازی شده و تلاش برای ارائه چند عملکرد در کنار یکدیگر می باشد. پاساژ شهرآرا همدان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که به سه بخش تجاری، رفاهی و خدماتی تقسیم می شوند.این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با زیر بنای حدود ۱۳۵۰۰ متر مربع  در ۷ طبقه احداث شده است . طبقات این مجموعه شامل دو طبقه  پارکینگ عمومی و پنج طبقه تجاری است که در قسمت های ورودی از پلکانی سنگی برای رسیدن به واحد های تجاری می توان استفاده کرد. مجتمع شهرآرا همدان دارای چند پایه طبقاتی است که در قسمت ورود مغازه های حاشیه خیابان خودنمایی می کنند و در قسمت بالاتر ساختمان اصلی در ادامه حجم کم ارتفاع ورودی، قرار گرفته است.

شهر آرا  مرکز خرید شهرآرا همدان

مجتمع تجاری شهرآرا همدان دارای ۱۹۴ واحد تجاری فعال می باشد که در زمینه های پوشاک بانوان و آقایان، کودکان، کیف و کفش، اسباب بازی، عطر و ادکلن، ساعت و عینک، زیورآلات و جواهرات، لوازم لوکس فروشی، شال و روسری، لوازم دیجیتال، موبایل و لوازم جانبی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات اسپرت و ورزشی، گالری ها و … به فعالیت می پردازند.پاساژ شهرآرا در قسمت تجاری راهروهایی دو منظوره را طراحی کرده اند، با چرخش مغازه های مجموعه می توان ایجاد فضای مکثی مجزا از مسیر رفت و آمد را داشت.

شهرآرا  مرکز خرید شهرآرا همدان

در همدان پاساژ شهرارا یکی از بروزترین مراکز است چراکه برای راحتی مسافران، گردشگران، خریداران و شهروندان امکانات مناسبی را عرضه می کند. وجود وید در مرکز پاساژ با اجرای سقفی شبیه به زیگورات و نورپردازی آن، دارای ۸ دستگاه پله برقی رفت و برگشتی، دو دستگاه آسانسور، پله ی ثابت، وجود دو پله اضطراری، نورپردازی راهرو های تجاری، رستوران سرپوشیده در طبقه آخر و دارای دید زیبای شهر همدان وکوه الوند، نمازخانه سنتی در طبقه آخر، سرویس بهداشتی مجزا آقایان و بانوان در طبقه همکف و چهارم، قسمت مدیریت و اداری، وجود تابلوهای تبلیغاتی مناظر در سراسر مرکز خرید و … نمایان گر کارآمدی و اهمیت مشتری برای مجموعه است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید شهر آرا همدان

آدرس : همدان، میدان آرامگاه، خیابان بوعلی، کوچه بیمه (دارای دو راه دسترسی از خیابان بوعلی و کوچه بیمه می باشد.)
مجموعه شهر آرا دارای ۲۰۰ پارکینگ برای خودروهای خریدارن و کارکنان است، این قسمت کفی رنگی و دیواره هایی از سنگ مرمر دارد. دارای سیستم مکانیکی مجهز و بروز در کنار سیستم برقی کامل و مناسب می باشد.

مرکز خرید شهر آرا همدان  مرکز خرید شهرآرا همدان

مرکز خرید شهر آرا همدان  مرکز خرید شهرآرا همدان

مرکز خرید شهر آرا همدان  مرکز خرید شهرآرا همدان

مرکز خرید شهر آرا همدان مرکز خرید شهرآرا همدان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *