رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ مهر ۱۳۹۸

مرکز خرید ارم ( پلاتین )

اشتراک گذاری

مجتمع تجاری ارم ( پلاتین ) ساختمانی با کاربری تجاری در زمینی با کاربری تجاری در تهران است .مجتمع پلاتین سنتر در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید، این مجموعه ۱۲۳ واحد تجاری، ۲۰۰ واحد پارکینگ در ۸ طبقه را دارا می‌باشد. همچین این مجتمع شامل امکاناتی چون سینما، فودکورت، مجموعه رستوان ها، تالار پذیرایی و … می‌باشد.ساختمان مشتمل بر دو بخش اصلی است. بخش اول یک فروشگاه بزرگ طبقاتی و بخش دوم شامل یک مرکز خرید بزرگ «Mall» است.همچنین علاوه بر کاربری­های تجاری، کاربری­های مختلف دیگری مانند رستوران، فضاهای تفریحی را در بر دارد .

مجتمع تجاری ارم در زمینی به مساحت تقریبی ۶۳/۱۰۵۵۲ مترمربع از سه طرف به بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران و بلوار دسترسی به مجتمع مسکونی پردیسان محدود شده است که از نظر معماری فرصتی منحصر به فرد جهت ارائه فرعی مناسب و درخور توجه ایجاد نموده است. هم چنین ۱۴۰۰۰ مترمربع بنای تجاری در این زمین احداث شده است .دیدهای اصلی این مجتمع به خارج آن، دید شمالی و غربی هستند که دید به کوهستان شمال تهران، فضای سبز و بلوار فرحزادی است .

مرکز خرید ارم ( پلاتین )

معماری این مجموعه مخلوط بهم پیوسته ­ای از گنبد ناقص با منشور ی با مقطع قطاعی حجم کاملاً مدرنی را بوجود آورده است.عنصر اصلی شکل دهنده فضاهای داخلی حفره بزرگی است که به مثابه مرکزیت سیرکولاسیون داخل حجم عمل می­کند و عملاً چرخش و مراحل فضایی حجم با نرمی مارپیچی متأثر از ساختار و کالبد این حفره مرکزی است و موجبات تقسیم خطوط پلان به دور محور آن پدید می­ آورد .
این مرکز خرید که در نزدیکی مرکز خرید میلاد نور واقع شده است ولی امکانات و خدمات و معماری این مجموعه سبب تمایز آن شده و مشتریان خود را جذب کرده است. . علاوه بر فروشگاه های مختلف، خدمات دیگه ای مثل رستوران، فضاهای تفریحی و .. نیز در این مرکز خرید بی نظیر ساخته شده است .
دسترسی به این مجتمع از دو راه اصلی امکان پذیر است. نخست از بزرگراه یادگار امام به سمت شمال، بلوار ایوانک، بلوار فرحزادی یک دسترسی سواره مناسب وجود دارد . دسترسی دوم از بزرگراه همت (بزرگراه شیخ فضل ا… نوری)، میدان صنعت، بلوار فرحزادی میسر است. دسترسی پیاده نیز باتوجه به فاصله کم با میدان صنعت به راحتی از این میدان مقدور می باشد .
آدرس : شهرک غرب – میدان صنعت – نبش خیابان سیمای ایران .

مرکز خرید ارم ( پلاتین )  مرکز خرید ارم ( پلاتین )
مرکز خرید ارم ( پلاتین )  مرکز خرید ارم ( پلاتین )
مرکز خرید ارم ( پلاتین )  مرکز خرید ارم ( پلاتین )
مرکز خرید ارم ( پلاتین )  مرکز خرید ارم ( پلاتین )

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *