رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

مجموعه فلای لند تهران

اشتراک گذاری

مجموعه فلای لند تهران در ارتفاعات سعادت آباد قرار دارد .اگر به ارتفاع و کوه علاقه دارید و دوست دارید در یک فضای شیک و زیبا غذا و عصرانه ی خود را میل کنید، حتما به این مجموعه سری بزنید . فلای لند فود پارک در نزدیکی پارک پرواز و در ارتفاعات سعادت آباد واقع شده است و بادهای این منطقه چه در تابستان و چه در زمستان حالتان را جا می آورد. مجموعه ی فلای لند فود پارک، رستورانی بزرگ و زیبا دارد که در آن می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و پیش غذاها را میل کنید.

فلای لند مجتمعی تفریحی است که در مجاورت هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. در شهر پر زرق و برقی مانند تهران و با توجه به سرعت بالای رشد رستوران‎ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی شاید یکی از دشوارترین کارها انتخاب محلی مناسب برای گذراندن اوغات فراغت باشد.پایتخت نشینان خسته از هیاهوی مرکز شهر اغلب به دنبال مکانی برای خوردن یک وعده‎ی غذایی بی‎دغدغه هستند.

مجموعه فلای لند تهران مجموعه فلای لند تهران

درهنگام ورود این انتخاب را دارید که یا در تراس بزرگ و جذاب فلای لند در هوای آزاد و با منظره‎ی بی نظیر شب‎های تهران غذایتان را میل کنید و یا وارد سرزمین عجایب داخل مجموعه شوید.دکور داخل رستوران با نورپردازی زیبا، و میزهای چوبی بزرگ و دیوارهایی نوستالژیک شما را وادار می‎کند قبل از رسیدن غذا روی میز حتما چند عکس به یادگار در آرشیو خود ذخیره کنید. . داخل مجموعه که به‌سبک پاپ‌آرت طراحی شده ‌است، شامل طراحی‌ها و نقاشی‌های رنگارنگ و بسیار جذابی است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

همچنین پیست‌های هیجان‌انگیزی برای تیوپ‌سواری و اسکی هم در نظر گرفته ‌شده است. درحال‌حاضر تنها بخش تیوپ‌سواری ویژه کودکان فعالیت دارد. مجموعه فلای لند سه طبقه دارد.؛ اما فقط طبقه همکف فعال است. طبقات اول و دوم که قرار است به‌ترتیب استیک‌هاوس و رستوران عربی باشند، در حال تکمیل‌ هستند. سازه‌های طراحی‌شده در این مجموعه ازجمله سازه‌های کم‌نظیری‌ هستند که با نورپردازی فوق‌العاده، فضایی مناسب برای تماشا و عکاسی را در هر نقطه برایتان پدید می‌آورند. هنگامی که وارد مجموعه می‌شوید، برای نشستن می‎توانید هم از فضای باز تراس و هم از فضای سرپوشیده داخل مجموعه استفاده کنید.
منوی فلای لند به گونه‎ایی طراحی شده است که تقریبا همه نوع سلیقه‎ایی را راضی میکند و شامل تنوع زیادی از غذاهای ایرانی و بین المللی، انواع نوشیدنی‎های گرم و سرد و دسر و شیرینی می‎باشد. همچنین شما می‎توانید با هماهنگی قبلی برای ایونت‎های کاری و یا تولدها و جمع‎های خانوادگی، درخواست سرویس اضافه داشته باشید.

مجموعه فلای لند تهران مجموعه فلای لند تهران

نحوه دسترسی به مجموعه فلای لند تهران

برای دسترسی به این رستوران دو مسیر وجود دارد؛ یکی از سمت پایین پارک و دیگری از سمت بالای پارک است. در هر دو ورودی، جای پارک مناسب پیدا خواهد شد. اگر از سمت پایین پارک قصد ورود داشته‌ باشید، ابتدا باید از مسیری که به‌صورت رمپ تعبیه شده و با ریسه‌های بسیار زیبایی تزیین شده است، عبور کنید و سپس برای رسیدن به مجموعه سوار آسانسور شوید.

اگر آخر هفته مراجعه می‌کنید، بسیار بهتر است جای مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید؛ در صورت رزرونکردن و مراجعه در ساعات پایانی شب، باید به‌صورت حضوری رزرو کنید و احتمال معطلی یکی‌دوساعته وجود دارد. البته صندلی‌های بسیاری برای انتظار در نظر گرفته شده است.
آدرس:تهران – سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پیام، خیابان آهنگرانی

مجموعه فلای لند تهران مجموعه فلای لند تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *