رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ شهریور ۱۳۹۴

لرستان پایلوت بالقوه اکوتوریسم کشور

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۶/۲۷- رئیس کل دادگستری لرستان گفت: لرستان پایلوت بالقوه اکوتوریسم کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، «جعفر بدری» که به همراه معاونین دادگستری استان در جلسه شورای اداری بخش سپید دشت شرکت کرده بود، اظهار کرد: اهتمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در برطرف کردن مشکلات به حق مردم وظیفه‌ای ذاتی و انسانی است و این وظیفه در استان‌های محروم و بخش‌های دور افتاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: ریشه‌کن کردن فقر و بیکاری، نیازمند مدیران توانا، دلسوز و خوش‌فکری است که تنها هدفشان جلب رضای خدا باشد، نمی‌توان با انتصاب مدیران بر مبنای قوم‌گرایی و همشهری‌مداری راه به جایی برد، مدیریت علم و هنری است که تعهد و تخصص، کارآیی آن را تضمین می‌کند.

بدری سپس با اشاره به وجود امنیت پایدار در لرستان خاطرنشان کرد: وجود امنیت لازمه توسعه پایدار است و خوشبختانه استان لرستان از جمله استان‌های امن کشور است و از لحاظ ارتکاب جرم در رتبه‌ی ۲۷ کشور قرار دارد و این جای بسی خوشبختی است که ضریب امنیت خوبی در این استان وجود دارد و کارکنان دستگاه قضایی استان توانسته‌اند براساس اهداف قوّه قضائیه موفق عمل کنند.

رئیس شورای قضایی استان سپس تأکید کرد: متأسفانه با وجود ضریب امنیت مناسب و امکانات خدادادی فراوان در لرستان لیکن این استان از لحاظ آمار بیکاری در رتبه نخست کشور قرار دارد و این سئوال را از مسئولان این استان باید پرسید که با وجود این همه بسترهای مناسب اشتغال چرا باید با سوءمدیریت و انتصاب‌های ناکارآمد به جای پیشرفت شاهد پسرفت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو در اسفندماه ۹۴ تصریح کرد: تداوم وفاق و همدلی در بین اقشار مردم و دولت و بخصوص انتخاب نمایندگان اصلح می‌تواند سرنوشت جامعه را به سوی آینده‌ای روشن سوق دهد، مردم باید بدور از هرگونه ملاک نامعقول تنها به افراد متعهد و متخصص که از فن بیان بالایی در احقاق حقوق مردم برخوردار هستند رأی دهند، رأی حقی عمومی است و هیچ کس به هیچ عنوان نمی‌تواند از حق خود بگذرد.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: لرستان پایلوت بالقوه اکوتوریسم کشور است و این پایلوت باید با همت مسئولان و مدیران بالفعل شود، طبیعت‌گردی از جمله بسترهای پر درآمد گردشگری است و مضاف بر این‌که استانداری سبقه فرهنگی و تمدنی و آثار باستانی به درازای کل تاریخ است.

1520 لرستان پایلوت بالقوه اکوتوریسم کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *