جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قنادی الف تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ آبان ۱۳۹۶

قنادی الف تهران، یکی از بهترین و معروف‌ترین قنادی‌های این شهر بوده که طرفداران خاص خودش را در میان مردم مخصوصاٌ شیرینی‌دوستان دارد. جایی بسیار شلوغ در دل محله مشهور زعفرانیه که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ هجری شمسی آغاز کرد و پس از مدتی توانست مشتریان پروپاقرصی برای خود دست و پا کند. با توجه به ازدحام جمعیت در قنادی الف تهران، استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به آن‌جا به شدت توصیه می‌شود. چون در غیراینصورت، به سختی می‌توانید جای پارکی برای اتومبیل خود پیدا کنید. کیک‌ها و شیرینی‌های قنادی الف، همچون تارت و چیزکیک در سه نوع توت‌فرنگی، بلژیکی و میوه‌های خلال‌دار طبخ می‌شوند. عاشقان این شیرینی‌های سنتی دلچسب و خوشمزه، می‌توانند بهترین کیک یزدی، قرابیه تبریزی، باقلوا و مسقطی گل محمدی را از این مکان خریداری کنند.
قنادی الف تهران، با ارائه تازه‌ترین و خوش‌طعم‌ترین آجیل‌ها و خشکبار نیز در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. در صورت تمایل، می‌توانید انواع اسنک‌های غذایی پنیر و شوید، گوشت، مرغ و الویه را نیز از این قنادی تهیه بفرمایید. در صورت عدم اطلاع از نام شیرینی‌ها و یا عجیب بودن آن‌ها، می‌توانید از پرسنل سؤال کرده و یا حتی مقداری از آن‌ها را بچشید. در صورت پسندیدن طعم این شیرینی‌های خوشمزه، می‌توانید از آن‌ها خریده و به منزل ببرید. شیرینی‌های دلچسب و خوش‌طعم قنادی الف تهران، پاسخگوی سخت‌پسندترین سلایق هم می‌باشد. به جرأت می‌توان گفت که همه اهالی تهران از عطروطعم شیرینی‌های این قنادی راضی بوده و الف از انتخاب‌های اول آن‌هاست.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف.
شماره تماس: ۲۲۰۴۸۶۴۷،۲۲۰۴۸۶۴۸،۲۲۰۲۴۷۲۵-(۰۲۱)

قنادی الف تهران 1 قنادی الف تهران

قنادی الف تهران 2 قنادی الف تهران

قنادی الف تهران 3 قنادی الف تهران

قنادی الف تهران 4 قنادی الف تهران

قنادی الف تهران 5 قنادی الف تهران

قنادی الف تهران 6 قنادی الف تهران

قنادی الف تهران 7 قنادی الف تهران

قنادی الف تهران قنادی الف تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حسام

    من همیشه از شعبه اصلی شیرینی پنیری اش را میخریدیم. اما حالا یه شعبه زده تو خیابون کوهستان سعادت آباد زده. من تو شیرینی اش گلاب به روتون مگس دیدیم. بهشون اعتراض کردم منتها خیلی برخورد سردی کردن و گفتن فیش بیارجاش یه چیزی دیگه بردار . احساس کردم این شعبه سیاستش با شعبه اصلی فرق داره. من دیگه هیچ وقت دلم نیامد ازشون خرید کنم. اما اعتراف میکنم که دلم واسه شیرینی هاشون تنگ میشه.

    ۲۹ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    تنها مشكل اين شيريني فروشي بعد از شيريني هاي خوشمزه و كيك هاي خوشگلش جاي پارك هست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد