رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ مرداد ۱۳۹۹

فست فود تیک آف

لینک این مطلب کپی شد!

یکی از رستورانهای مدرن و زیبای تهران که حال و هوای متفاوتی دارد ، فست فود تیک آف است . گاهی اوقات نیاز داریم برای انتخاب رستوران همراه با کیفیت ، فضا و محیط متفاوت رستوران را در نظر بگیریم . فست فود تیک آف علاوه بر داشتن غذاهای با کیفیت ، بخاطر فضایی که شبیه کابین هواپیما می باشد نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است .

فست فود تیک آف

در این رستوران همه چیز مربوط به هواپیما می باشد ، از منو و دیزاین گرفته تا پرسنل این رستوران . در واقع بین رستوران‌های خیابان پیروزی تیک آف را می‌توان متفاوت‌ترین رستوران این منطقه دانست. پس امتحان حضور در محیط آن خالی از لطف نیست.

آشپزخانه تیک آف را قبل از ورود می توانید در پیاده رو مشاهده کنید و نظافت و بهداشت آن را قبل از ورود تایید کنید .همینطور اگر می‌خواهید قبل از ورود به رستوران از منو و قیمت‌های غذا مطلع شوید، دم در و قبل از ورود به داخل رستوران کانتری قرار داده‌اند که منو روی آن واقع است. اول می‌توانید نگاهی به آن بیاندازید و اگر مورد قبولتان بود، اینجا را برای صرف غذا انتخاب کنید.

برخی میز و صندلی ها دقیقا همان صندلی‌های داخل هواپیماست که از قضا نشستن روی آن حس راحتی زیادی دارد. برخی دیگر هم از نظر رنگ با فضا هم‌خوانی دارد.قسمت جالب زمانی است که وارد رستوران می‌شوید. به محض باز کردن در ورودی رستوران انگار وارد یک هواپیما شده‌اید. فضای رستوران مستطیلی شکل است، مانند فضای هواپیما. سقف رستوران هم منحنی شکل و مانند سقف هواپیماست. دو طرف رستوران میز و صندلی‌ها چیده شده و بالای آن‌ها هم کابین گذاشتن وسایل قرار دارد. بالای هر میز هم شماره میز قرار دارد.

فست فود تیک آف

انتهای سالن رستوران بنر کابین خلبان قرار دارد که نقش مهمی در بوجود آمدن هر چه بیشتر حس‌وحال حضور در فضای داخلی هواپیما را دارد. برخی میز و صندلی‌ها دقیقا همان صندلی‌های داخل هواپیماست که از قضا نشستن روی آن حس راحتی زیادی دارد. برخی دیگر هم از نظر رنگ با فضا هم‌خوانی دارد. در گوشه‌وکنار فست‌ فود تیک آف انواع و اقسام المان‌های مختلف پرواز به چشم می‌خورد، مثل سر هواپیما یا ماکت‌های مختلف از بدنه هواپیما.

به طور کلی چیدمان و نورپردازی به گونه‌ای انجام شده که فضا و اتمسفر حس و حال یک کابین هواپیما را برای مشتریان تداعی کند. پرسنل هم همگی لباس مهمانداری به تن دارند تا کاملا با محیط هماهنگ باشند. در اینجا به جزیی‌ترین موارد هم توجه شده است، مثلا برخی تابلوهای راهنمای رستوران در سبک و سیاق تابلوهای راهنمای فرودگاه است یا در طراحی تابلو سر در رستوران و منو به نکات ریزی توجه کرده‌اند که همه چیز کاملا هم‌راستا با محیط باشد.

فست فود تیک آف

منوی تیک آف مانند اکثر فست‌فود‌ها مجموعه‌ای از پیش‌غذاها (سالادها، انواع سیب زمینی‌ها، قارچ و بال سوخاری، نان سیر)، چهارده نوع پیتزا، پاستاها، سوخاری‌ها (باکس‌های دو، سه، هفت و دوازده نفره، باکس مزه، فیله استریپس)، هفت نوع برگر، پنج نوع ساندویچ‌ و انواع نوشیدنی‌ها را شامل می‌شود.

حجم غذاهای اینجا زیاد و تقریبا دو نفره است، حتی ساندویچ‌ها! با توجه به حجم غذا‌ها قیمت‌ها کاملا معقول و اقتصادی است. کیفیت غذاها، ظاهر هیجان‌انگیز و طعم آن‌ها هم می‌تواند شما را راضی کند.

فست فود تیک آف

 

نکته جالب در اینجا این است که برای سفارش غذا جدا از کانتر سفارش‌گیری می‌توانید به دستگاه الکترونیکی که در قسمتی از فست‌ فود قرار داده‌اند، مراجعه کنید و با کمک آن و با حوصله تک‌تک آیتم‌هایی را که دوست دارید، با دقت و بررسی کامل خودتان انتخاب و سفارش دهید. در نهایت با همان دستگاه پرداخت خود را انجام دهید.این دستگاه هم در مواقع شلوغ به تسریع در روند سفارش‌گیری کمک می‌کند هم شما می‌توانید جزییات سفارش و مبلغ دقیق ریز آن را ببینید و اگر نخواستید به راحتی سفارشتان را قبل از نهایی کردن تغییر دهید یا کم و زیاد کنید.

بخش اعظمی از مرحله سرو و بسته‌بندی غذا در قسمتی اتفاق می‌افتد که به‌طور کامل قابل دیدن توسط مشتریان است. پس به طور کامل خیالتان از بهداشتی بودن فرآیند پخت و سرو و بسته بندی در اینجا راحت باشد.نکته دیگر آنکه علاوه‌بر آنکه در مورد غذاها توضیحات کامل در منو نوشته شده، عکس غذاها را هم می‌توانید در نمایشگرهایی که بالای قسمت سرو غذا نصب شده یا در دستگاه الکترونیکی ثبت سفارش غذایی ببینید و راحت‌تر در خصوص سفارشتان تصمیم بگیرید.

نحوه دسترسی به فست فود تیک آف

آدرس: پیروزی، چهارراه کوکاکولا، نبش پاساژ کساء

اگر با خودرو شخصی به تیک آف می‌روید، می‌توانید از بزرگراه بسیج خود را به خیابان پیروزی برسانید و به راحتی تیک آف را که در خیابان اصلی ، کنار مرکز خرید کساء قرار دارد، پیدا کنید. در ضمن به دلیل شلوغی، شاید پارک خودرو جلو رستوران امکان‌پذیر نباشد؛ اما می‌توانید به راحتی در کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف رستوران جای پارک پیدا کنید.اگر هم می‌‌خواهید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، می‌توانید وارد خط چهار مترو شده و در ایستگاه نبرد پیاده شوید، رستوران کمی آن طرف‌تر از ایستگاه مترو قرار گرفته است (سمت راست) که با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترس است.

فست فود تیک آف

 

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *