رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ تیر ۱۳۹۳

فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایشگاه خط نقاشی کاتبان صلح می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۴/۱۶ – تهران – ایرنا- نمایشگاه نقاشی-خط کاتبان صلح با پرداختن به مضامین صلح و دوستی در میان آیه های قرآن سعی در نشان دادن چهره مهربان اسلام و قرآن دارد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایشگاهی از آثار خط نقاشی با عنوان کاتبان صلح متشکل از ۶۳ تابلو از هنرمندان و استادان معاصر از ۱۲ تیر کار خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز کرده و تا ۱۸ تیر ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثاری از خسرو روشن، محمود فرجی، محمدرضا هدایتی و کامران کوهستانی به نمایش درآمده است. مدیریت پروژه کاتبان صلح را سید علی اصغر ذبیح زاده بر عهده دارد.

موضوع تابلوهای این نمایشگاه به سوگندها و آیاتی از قرآن اختصاص دارد که به دعوت مردم جهان به صلح و دوستی پرداخته است.

هنرمندان این نمایشگاه سعی دارند با پرداختن به مضامین صلح در میان آیات قرآن، چهره مهربان اسلام و قرآن را به مردم دنیا معرفی کنند.

کاتبان صلح با بهره گیری از تکنیک های مدرن در خط و نقاشی می خواهند ارتباط خوبی با مردم دنیا برقرار و مفاهیم مورد نظر را به آنها معرفی کنند.

پس از برگزاری این نمایشگاه در فرهنگسرای نیاوران، تابلوهای کاتبان صلح در برخی دیگر از شهرهای کشور مانند تبریز، شیراز و اصفهان به نمایش درمی آیند.

همچنین کاتبان صلح دعوت هایی از سوی کشورهای کویت، قطر، آلمان و فرانسه را برای برگزاری این نمایشگاه دارند.

نمایشگاه کاتبان صلح تا ۱۸ تیر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

**گالری نگاه میزبان آثار برگزیده هنرهای تجسمی

مجموعه ای از آثار برگزیده نقاشی و مجسمه بزرگان هنر ایران در گالری نگاه به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا گالری نگاه نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه را با نمایش آثاری از چند هنرمند بزرگ برپا می کند.

آثار هنرمندانی همچون حسین زنده رودی، بهمن محصص و اویسی با ۱۵ اثر در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

این نمایشگاه روز پنج شنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۷ در گالری نگاه به نشانی لواسان، ابتدای بلوار اصلی،افتتاح می شود و تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

81227552-5806201 فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایشگاه خط نقاشی کاتبان صلح می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *