جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فرهنگسرای امت مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۶ بهمن ۱۴۰۰

فرهنگسرای امت مشهد در سال ۱۳۹۵با هدف افزایش آشنایی، همدلی و ارتباط شهروندان مشهدی با مسلمانان جهان(ارتقای هویت امتی شهروندان) از طریق : – افزایش توان ارتباطی شهروندان با آموزش زبان های مختلف با تاکید بر زبان فراگیر امت اسلامی، عربی – افزایش دسترسی حضوری شهروندان به مسلمانان جهان با ایجاد فضاهای تعاملی با نخبگان امت اسلامی در مساجد و مدارس و دانشگاه ها و… – افزایش اطلاعات مخاطبین درباره کشورهای اسلامی با تولید محصولات مختلف مکتوب و چند رسانه ای – ایجاد زمینه ابراز همدلی و همراهی با شادی ها و غم های امت اسلامی از طریق کمک ها و کمپین ها و مراسم و …تاسیس شد .

فرهنگسرای امت3 فرهنگسرای امت مشهد

امکانات فرهنگسرای امت مشهد

فرهنگسرای امت مشهد شامل فضاهایی همچون سالن مطالعه و کتابخانه ، نمازخانه ، سالن اجتماعات با ظرفیت دویست نفر ، اتاق ورزشی و اتاق کودک می باشد .

برنامه های شاخص فرهنگسرای امت مشهد

جهان شهر : هدف (افزایش دانش و اطلاعات مردم مشهد از کشورهای اسلامی)، در این طرح سی و شش مسجد به صورت هفتگی آثاری را در معرفی ظرفیت های کشورهای جهان اسلام تولید می کردند و پس از چاپ در حداقل پانزده نقطه فعال در محله خود نصب می نمودند .
سفره های افطاری امت اسلامی: هدف (افزایش ارتباط مردم مشهد با مسلمانان کشورهای اسلامی و افزایش دانش و اطلاعات و آشنایی با فرهنگ کشورهای اسلامی)، برگزاری ده سفره افطاری از ده کشور اسلامی در ایام سفره داری کریم اهل بیت در نمایشگاه مشهد دوست داشتنی .

خانواده آسمانی: هدف (ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روابط فامیلی و خانوادگی) برگزاری بیست سفره افطاری به میزبانی هشتاد خانواده محله از اقوام خود در محل فرهنگسرا و اجرای مسابقات خانوادگی

فرهنگسرای امت1 فرهنگسرای امت مشهد

آدرس فرهنگسرای امت مشهد

آدرس: بلوار وحدت، بلوار ولایت، نبش ولایت ۱۱

1 1 فرهنگسرای امت مشهد

2 1 فرهنگسرای امت مشهد

فرهنگسرای امت2 فرهنگسرای امت مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • آزاده یوسفی

    تصویر آمفی تئاتر مربوط به این فرهنگسرا نیست.

    ۴ بهمن, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • اسلوب

      با سلام و تشکر از شما تصاویر اصلاح شد .

      ۶ بهمن, ۱۴۰۰

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *