رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ تیر ۱۳۹۹

علی کافه تهران

لینک این مطلب کپی شد!

احتمال دارد که هرکسی با شنیدن نام علی کافه به یاد برند معروف Alicoffe بیفتد! اما علی کافه نام یکی از بهترین کافه های شرق تهران در محله نارمک می باشد . محیطی جذاب و البته دنج در علی کافه منتظر شماست و یکی از مکان‌های خوب برای قرارهای دونفره محسوب می‌شود.اگر قصد سرزدن به علی کافه دارید، به خاطر داشته باشید که شب‌ها بسیار شلوغ است و پاتوق مشتریان ثابت به شمار می‌رود؛ البته تا حدی هم جای نگرانی نیست؛ چون بسیاری از افراد عاشق قهوه‌های بیرون‌بر آن هستند و اگر در نزدیکی‌های کافه افراد مختلفی را با قهوه‌های علی کافه دیدید، تعجب نکنید.

علی کافه تهران  علی کافه تهران

منوی جذاب علی کافه و تنوع بالای آن یکی از دلایل رونق‌داشتن آن است؛ مخصوصاً که دو منوی ویژه‌ی قهوه هم دارد و البته نماینده‌ی قهوه‌ی illy در شرق تهران هم محسوب می‌شود. همه‌ی این‌ها این کافه را به یکی از پاتوق‌های همیشگی قهوه‌ خورها تبدیل کرده است.

اگر به علی کافه سر زدید، تعجب نکنید که دست‌پر از آن خارج شوید؛ علی کافه شکلات‌های جعبه‌ای بسیار شیک و جذابی هم در فروشگاهش عرضه می‌کند که سخت بتوانید بر آن چشم بپوشید.علی کافه سال ۱۳۹۲ در منطقه نارمک خ کمیجانی شمالی تاسیس شده است. که طرفداران قهوه مشتریان اصلی آن هستند.

علی کافه تهران  علی کافه تهران

بیشتر فروش علی کافه بصورت بیرون بر است. اکثر ساعات شبانه روز اطراف علی کافه افراد مختلفی با یک لیوان قهوه مشاهده می شوند.علی کافه یک قهوه فروشی با انواع قهوه های مختلف دنیا است. با همین ویژگی خود را از دیگر کافه های تهران متمایز کرده.انواع قهوه های عربیکا و روبوستا کشورهای مختلف از جمله اوگاندا ،ویتنام ،اتیوپی ،اندونزی و… با درجه روست های مختلف را در سیلو های قهوه می بینید.

به خاطر تنوع قهوه در علی کافه، و نیز امکان ترکیب قهوه با نظر مشتری با هر سلیقه ای که باشید قهوه مناسب برای شما موجود است.

علی کافه تهران  علی کافه تهران

تنها کافه با دو منوی مجزا برای قهوه

برای اولین مرتبه در یک کافه با دو منو مجزا بر پایه قهوه مواجه شدیم ، منو قهوه ایلی و منو قهوه علی کافه

نحوه دسترسی به علی کافه

آدرس: نارمک، میدان هفت‌حوض، خیابان کمیجانی شمالی، پلاک ۶۶.

علی کافه تهران  علی کافه تهران

علی کافه تهران  علی کافه تهران

علی کافه تهران  علی کافه تهران

علی کافه تهران  علی کافه تهران

علی کافه تهران  علی کافه تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *