رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ دی ۱۳۹۳

صدور یک‌روزه مجوز برای سرمایه‌گذاران گردشگری در لرستان

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۲۷ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از صدور مجوز ۲۴ ساعته برای سرمایه‌گذارانی که مدارک و طرح‌شان آماده باشد، خبر داد.

مهاجری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری ایسنا درباره برنامه‌های این استان برای جذب توریسم زمستانی بیان کرد: کاری که در این منطقه انجام شده در کشور بی‌نظیر است، زیرا ما در کارگروه گردشگری مطرح کردیم اگر مدارک و طرح سرمایه‌گذار آماه باشد، ظرف ۲۴ ساعت به آن‌ها مجوز اصولی می‌دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری این استان اظهار کرد: اشترانکوه یکی از بزرگترین ارتفاعات استان لرستان است. در ارتفاع دو هزار و ۴۰۰ متر از سطح دریا، دریاچه‌ای بنام «گَهر» وجود دارد که شهرت جهانی دارد و هیچ‌ کجا در چنین موقعیت و ارتفاع، دریاچه‌ای با چنین وسعت وجود ندارد. در ضلع شمال اُشترانکوه تونلی به نام «تونل برفی» وجود دارد که حتی در تابستان هم آن منطقه برفی است و برای ورزش‌های زمستانی بسیار مناسب است.

مهاجری‌نژاد درباره برنامه‌هایی که برای این منطقه در نظر گرفته شده است، گفت: در حال ساخت مجتمع‌های گردشگری در این منطقه هستیم که بخش خصوصی این کار را انجام می‌دهد، سه نفر در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، یکی شروع به ساخت کرده و دو نفر دیگر در صدد گرفتن مجوز هستند. البته سازمان به آن‌ها مجوز داده است و تنها مجوز سازمان محیط زیست و منابع طبیعی مانده است.

367 صدور یک‌روزه مجوز برای سرمایه‌گذاران گردشگری در لرستان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *